Raffens Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Synes det er dumt at alle må kjøre standard tweak når pingen vår er 0-2: rem rem Settingsfile automatically saved by bf2 rem SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1 SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.100000 SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0 SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200 SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100 SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30 SettingsManager.stringSet GSPlayerName "*J9*COO*" SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0 SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1 Det hadde funket mye bedre hvis alle kjørte en tweak som dette for eksempel: rem rem Settingsfile automatically saved by bf2 rem SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1 SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.002000 SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0 SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200 SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100 SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30 SettingsManager.stringSet GSPlayerName "*J9*COO*" SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0 SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1 Hva synes compo admins om dette? Lenke til kommentar
D_LuCa Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes det er en god idë Det er jo lov på ALLE! andre turneringer. Det går jo ann og confige inngame uten at folk kan se det? Hvordan kan vi stole på at folk hvirkelig har standardsettings(Defult)? Venter på svar Lenke til kommentar
Po0Be4rH Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 vel, man kan jo gå gjennom hver enkelt maskin da... men det er litt stress Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Står klart i reglene at det IKKE er lov å tweake, så ser ikke vitsen med å diskutere det. Om alle spiller med standard settings, treffer alle bra. Ingen treffer bedre enn andre, selv om man kan gulle i ny og ne Lenke til kommentar
Raffens Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Min pc funker sykt bra med default, alle andre tror jeg tweaker så det er stor forskjell fra pc til pc. Endret 4. oktober 2007 av Rafens Lenke til kommentar
bourne0132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 rem rem Settingsfile automatically saved by bf2 rem SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1 SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.010000 SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0 SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200 SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 30 SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30 SettingsManager.stringSet GSPlayerName "*J9*COO*" SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0 SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1 ville vært det optimale, og som raffens sier, det varerer fra pc til pc, default en plass kan være bedre enn default en annen plass. Også enig med Zevs, alle treffer greit om alle kjører default, så da har ingen noe å whine på Lenke til kommentar
Raffens Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Greit for meg, jeg owner jo med det Men det blir sikkert gjennomsnittlig mest rettferdig Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 stemmer for litt ping tweaking. . ! Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 All form for tweak off. Da er det likt for alle. også de som ikke vet hvordan man skal tweake. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hva gjør disse forskjellige linjene og blir du ikek tatt av PB? Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Der ser dere ikke alle vet om dette og hvordan det virker. så ha alt på standar er best. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg lærer fort... fortell og la meg stå i lyset av deres kunnskap Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tweaking er oppskryt. default on. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har spilt flere lan enn de fleste har tilsammen og syntes tweaking er overrated til de grader. Like så greit at alle kjører standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg