Bakke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Start motoren, for nå skal duoen fra "The Fast and The Furious" lage enda en film. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det blir morsomt. The Fast And The Furious er best med Diesel/Walker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sinnsykt fett! Dette blir grisebra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 fint at de har fått tilbake diesel sammen med walker, men jeg er ikke like begeistra for at samme person som laga tokyo drift skal lage denne også.... men må vel se den uansett. håper de får laga en brukbar film som det faktisk kjøres litt fort i. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så lenge det blir bedre enn Tokyo Drift går det vel greit. TD var mildt sagt en fiasko av dimensjoner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Eneren var best. Toeren var grei nok. Trêeren sugde konklusjon: Nå kan det bare gå oppover. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Stjernestatus er i alle fall skrevet riktig ett sted i teksten. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Eneren var bra, toeren å Tokyo sugde bigtime. Håper denne blir litt mer back to basics. Blir bare teit når de drar det for langt, sånn som når han hoppet over den bilen over broen, eller når kan klarte å rygge fra Vipere å diverse andre muscle cars i sin Evo (som har ca halvparten av hestene) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Snart er det sci-fi biler osv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare en mann kan regissere 4ern, og det er Bay. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Får håpe det ikke blir en skuffelse da, tror nesten aldri jeg har sett en 4. oppfølger som er bra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du har en bokserie, og lager filmer av. Går da dette under som oppfølger? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvis du har en bokserie, og lager filmer av. Går da dette under som oppfølger? 9638576[/snapback] Skjønte ikke hva du mente helt nå jeg. Tenker du som f.eks Ringenes Herre eller no? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var det feil at jeg kalte den en oppfølger nå da? Hva ellers skal det være? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dersom de tar navnet mitt, blir det søksmål. For noen år tilbake lagde jeg og to kompiser en LEGO-animasjonsfilm med et billøp kalt "4 Fast 4 Furious" ... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvis du har en bokserie, og lager filmer av. Går da dette under som oppfølger? 9638576[/snapback] Skjønte ikke hva du mente helt nå jeg. Tenker du som f.eks Ringenes Herre eller no? 9639105[/snapback] Jeg antar at han mener om det regnes som en oppfølger om du har en serie på si 6 bøker der du lager en film om hver bok... ala Harry Potter. Og ja, imho regnes det som oppfølgere. Forøvrig: Det må bli litt mer fart ja. Men hva med å bringe inn stuntteamet til Luc Besson? En av grunnene til at det så ut som de kjørte fort i Taxi filmene var jo nettopp fordi de gjorde det... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vel filmen blir bra tenker jeg, den første filmen var den beste uten tvil Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 To oppfølgere drepte vel det meste av denne serien. Så særlig hypet til en oppfølger til er jeg ikke. Forresten spilte ikke filmen inn over 780 millioner dollar, men 207 millioner dollar http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=fastandfurious.htm http://www.the-numbers.com/movies/2001/FFURI.php Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 noen som har hørt noe mer om denne filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg