_FnX_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har registrert et domene med Osei for noen år tilbake, har og webplass/email.. Regninga for 2003 kommer vel snart og tenker jeg. Er det noen som kan anbefale andre billige & bra leverandører? Kan jeg flytte domenet mitt over til en annen leverandør uten å betale noe ekstra?[/b] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bruker selv webdeal.no som er billig og bra. Raske servere, god oppetid og lave priser. Også bkmedia.no har fått mye skryt her på forumet, men har ikke testa dem selv. Lenke til kommentar
pian Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Kan anbefale directoris.com på det varmeste. Der får du hosting på livstid for 35$. Altså ingen utgifter utover denne ene for hosting av ditt domene. Har selv brukt osei men gikk over til directoris... -50MB plass -PHP4, PERL, Python -MySQL -SSL -FrontPage extensions (blah) for dem som liker det Meget bra service, og gode muligheter for mere plass, flere databaser etc, det er bare å spørre admin. OBS! For å få tilbudet til 35$ må du kontakte meg (privat melding). Ellers er det 70$.¨ Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå