Joachimv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare for å ta et eksempel, du har et spill, og console-knappen er i følge instruksene til spillet ~ -knappen. For å få det tegnet på norsk tastatur er det jo alt gr+ knappen som er til høyre for 'å', men det hjelper jo lite, når kompinasjonen jeg er på jakt etter har shift+~. Det er ikke | (§)-knappen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ekke alle tastatur/norkse windowser som klarer den knappen i spill, som css, testet av meg. Men et tips er: gå i kontrollpanel>dato klokkeslett og regionale instill>instillinger for region og språk>språk>detaljer>skift standard inndataspråk til usa engelsk, ^^dette er en tungvindt måte, og må endres hver gang du skal skrive norsk, eller bruke console på steam spill osv enklere måte: gå inn i steam (hvis det er steam spill du trenger det på) så går du i mine spill høyreklikk på spillet, egenskaper/properities >angi startalterativer /launch options > så skriver du "-console" uten hermetegnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå