Datasmurf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg en Dell Vostro 1500, men da jeg skulle starte den for første gang, sto bare lyset på caps lock og blinket, viftene startet og etter rundt 10 sek ble det stille og ingenting mer skjedde. Strømforsyninga lyser og virker tilsynelatende, jeg kan ikke sjekke det da jeg ikke har noen andre strømforsyninger for DELL til stede, og det er sannsynligvis - men forhåpentligvis ikke - batteriet som er gåent, men kan det være noe annet? Har andre opplevd noe lignende? Hjelp? edit: Ved nærmere sjekk og og lytting, er det trolig harddisken som er gåen. Jeg får ringe DELL og høre med de i morgen. Endret 4. oktober 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) ta ut strøm og batteri, hold "PÅ" knappen nede i 20 sekunder, så kobler du på BARE strøm. Hold så nede [Fn] og start maskinen, om den ikke starter, så skal det komme en lyskode der de 3 hengelåsene er. Dell Vostro 1500 Service Manual: http://support.dell.com/support/edocs/syst...en/sm/index.htm Om den fremdeles ikke starter, så kan du prøve følgende: Ta ut: Strøm, HDD, OPTISK, CD/DVd, Minne, Wifi, Blåtann, modem. Hold "PÅ" knappen inne 20 sekunder, installer så minne, kobler på strøm og hold nede [Fn] og start maskinen. Er den fremdeles død ringer du hit: Dell Vostro telefon support: 6711 6846 08.00-17.00 Om du har hjemme kjøp via bedrift (EPP) ringer du hit: 800 101 77 Dette kan du bekrefte i ordredetaljene i kjøps avtalen. Lykke til. Endret 4. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hmm, takk, jeg skal prøve det med en gang edit: Det hjalp ikke, så da er det bare å ringe DELL i morgen. Merka noe da jeg holdt på å skrudde opp og satte sammen ting og tang, det virker ikke som om det er noe strømkabel til harddisken inni der. Som om de glemte å sette i en da PC-en ble bygd. Mystifistisk :< Endret 4. oktober 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
necktwister Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Omtrent det samme skjedde med min Inspiron 6000. Grunnen var at den 1ne RAM chippen ikke satt ordentlig i. Skru av lokket på bunnen av din bærbare og forsikkr deg om at begge chippene sitter i properly. Det kan løse problemet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Har tatt ut begge RAM-modulene og satt de inn igjen uten at det hjalp, så jeg får vel bare manne meg opp og ringe. Huff Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 jeg har og en dell vostro 1500.. Min har funket ordentlig, og når den funker, er det ikke noe å bekymre seg over. Super pc! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 He he, ja det kan jeg tenke meg. Teite kundeservice. Er nesten så jeg angrer at jeg gav DELL en siste sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå