Scotty Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ser på cammet nå... http://etv.theexperience.no/webcam/ og på nederste cam så har man litt oversikt, men... det ser nesten helt tomt ut. Mer enn halvparten av hallen er tom. Eller er det jeg som bare ser feil? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er ikke så mange her enda nei.. Sitter på en rad- helt alene- uten om dama da Men regner med at det kommer flere etterhvert. Håper i alle fall det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 La merke til det samme! Håper det går bra med dere der borte! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det så jo rett og slett ensomt ut der borte.. er jo mer folksomt når det er LAN hjemme i kjelleren Lenke til kommentar
baosen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kommer sikkert flere på Fredag, etter som da er skolen over og det er helg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Damn! Til og med mitt 80-kroners webcam kan vise bedre bilder enn det. Hva slags juggel er det eTV operer med? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Damn! Til og med mitt 80-kroners webcam kan vise bedre bilder enn det. Hva slags juggel er det eTV operer med? 9637306[/snapback] Er ikke mulig å tyde noe ut av de webcam bildene til exp Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er ikke så mange her enda nei.. Sitter på en rad- helt alene- uten om dama da Men regner med at det kommer flere etterhvert. Håper i alle fall det. 9635602[/snapback] Sitter du på rad 16? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er ikke så mange her enda nei.. Sitter på en rad- helt alene- uten om dama da Men regner med at det kommer flere etterhvert. Håper i alle fall det. 9635602[/snapback] Sitter du på rad 16? 9637596[/snapback] Ja? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Virker ganske folketomt ja ! Hadde regnet med en haug med flere folk! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Virker ganske folketomt ja ! Hadde regnet med en haug med flere folk! 9638032[/snapback] Kommer nok flere i morgen tenker jeg Lenke til kommentar
bourne0132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ja seff, er der kl 23 i morgen... skole => tog => LAN Lenke til kommentar
endless Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 det er lite folk.. jeg kan med hånda på hjerte si at det er kun 385 deltager PC-er i hallen ved kl 23.00 i går kveld.. jeg telte over selv.. noe som er gjort på 5min hvis dere vil gjøre det selv.. dem sier self det er 1200 billeter solgt.. noe jeg finner merkelig at 800+ ikke har kommet enda.. når det er høst ferie? greit folk jobber men i dag er det fredag.. får se da kl 23.00 i kveld.. hvis noen vil ta en head count.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Damn! Til og med mitt 80-kroners webcam kan vise bedre bilder enn det. Hva slags juggel er det eTV operer med? 9637306[/snapback] Ja, vet det er crap, men er ikke det som blir prioritert akkurat. Dere får stikke innom etv.theexperience.no hvis dere vil ha kvalitet. Nå har vi faktisk endelig fått lagt ut litt der, og mer kommer. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Nå som faktisk The Experience er igang... hvorfor er siden helt "beta"? Altså den ser jo utrolig bra og gjennomført ut, men omtrent alle linker er døde.. antar at dere sitter og jobber med det nå. Siden det var vel meningen at det skulle være ferdig på/til TX? Forhåpentligvis kommer det etterhvert hvertfall. (snakker om eTV) Endret 5. oktober 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vi hadde dårlig tid til å sette opp alt fra før av, da det meste av utstyr er lånt. Når det utstyret i tillegg kommer for sent, så så vi oss nødt til å jobbe utifra beta og fikse ting etterhvert. Du har rett i at det var meningen og vi er kjempelei oss for at det ikke funker som det skal, men vi jobber med saken. Vi har en del innslag og en del opptak fra LANet som skal legges ut etterhvert, det blir bare litt senere enn vi hadde ønsket. Petter takker forresten for skryten, han har jobbet hardt med siden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Damn! Til og med mitt 80-kroners webcam kan vise bedre bilder enn det. Hva slags juggel er det eTV operer med? 9637306[/snapback] Ja, vet det er crap, men er ikke det som blir prioritert akkurat. Dere får stikke innom etv.theexperience.no hvis dere vil ha kvalitet. Nå har vi faktisk endelig fått lagt ut litt der, og mer kommer. 9642660[/snapback] Får jo ikke sett noe! Hvorfor er det så ..# utført? Som tidl. nevnt i tråden så er siden VELDIG bra, men materialet er totalt fraværende. Endret 5. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke akkurat få folk, men mange tomme seter ja Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Det er bare linkene i bildene nederst som ikke virker, hvis dere går i menyen under Arkiv på høyre side, skal det funke. Eller linkene på venstre side. Edit: Oisann, det funker visst ikke i IE... Prøv Opera, der funker det. *sette noen på saken* Edit 2: Funker i Fireox også. Endret 5. oktober 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg