bigsmoke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Helo, jeg byttet nylig mitt gamle ødelagte kort (7900gt/gto) hos komplett. Så fikk jeg nytt i posten (xfx 8800gts), men nå viser det seg at dette er altfor stort, fysisk sett. det er for "høyt" når jeg slider det liggende inn mot moder kortet. det krasjer da ot (kontaktene) strøminngangen til hovedkortet. Jeg har veldig lyst til å ha dette kortet på maskinen, er det noe jeg kan manioulere, fixe, lodde her for at det skal gå. eller burde jeg bare finne et enkelt (tynt kort). Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror ikke det er stort du kan gjøre da. Nytt hk eller grafikk kort. Legg til et bilde så ser vi akkurat hvordan det er Lenke til kommentar
bigsmoke Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Sikker på at det ikke finnes en razor-type ledning mellom kort og Hk? gjør d imorra, men kan jeg putte radeon kort i min Intel maskin? Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sikker på at det ikke finnes en razor-type ledning mellom kort og Hk?gjør d imorra, men kan jeg putte radeon kort i min Intel maskin? 9638717[/snapback] Du kan putte et radeon kort i en intel maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå