Kjeksmestern Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Platekompaniet skal være trygge å bestille fra de, men jeg ville sjekket opp at de faktisk har Elite på lager først. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Platekompaniet skal være trygge å bestille fra de, men jeg ville sjekket opp at de faktisk har Elite på lager først. tja, har klikket på "klikk her for mer info" om lagerstatus og de sier at det er lagervare, men har svidd meg på den før i andre nettbutikker hvor varen ikke har vært på lager og hvor jeg har blitt ventende i en drøy uke før de fikk den inn. jaja Skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Meget irriterende det der, at denne generasjon spillkonsoler ska oppdateres hver måned hvorfor kan de ikke gjøre som de gjor i forige generasjon...ingen spesielle oppdateringer, latterlig også det der med forskjellige versjoner. Egentlig helt greit det Microsoft gjorde: at du får bare mer utstyr med premium pakken. Men når det er forskjell på hardware'en blir det litt dumt. Hvis det fortsetter denne retningen med spillkonsolene er det ikke lenge igjen før de er blitt datamaskiner med stikke på kjøpet! Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Meget irriterende det der, at denne generasjon spillkonsoler ska oppdateres hver måned hvorfor kan de ikke gjøre som de gjor i forige generasjon...ingen spesielle oppdateringer, latterlig også det der med forskjellige versjoner. Egentlig helt greit det Microsoft gjorde: at du får bare mer utstyr med premium pakken. Men når det er forskjell på hardware'en blir det litt dumt. Hvis det fortsetter denne retningen med spillkonsolene er det ikke lenge igjen før de er blitt datamaskiner med stikke på kjøpet! Det har du så faen rett i, håper virkelig ikke konsollene blir en spille-pc-i-stuen. Hele sjarmen er jo at det er så plug-and-play (og for de som mener pc er det, hold det for dere selv). Jeg er drita lei av å formatere, oppdatere, feilsøke på pc for å fikse alle feilene PC-en kan klare å lage før man får spilt, slår aldri feil. Hærlig å bare kan slenge seg i sofaen og slappe av meg ett spill mens man jabber litt skit med en kompis over live :-) PS! Synd at et så rikt selskap som Microsoft skal ta seg så godt betalt for hele Live tjenesten, enten abn eller gratis alt det som er inne der er min mening (eller alt gratis da selvfølgelig, men det skjer vel aldri) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Enig! Syns det var greit at PS2 fikk en oppfølger som var en tynnere verson med bedre laser etc, men syns Microsoft gjør det vanskelig å forholde seg til produktet når de har lansert Core verson, Premium verson og nå kommer Elite, Halo versonen, etterhvert xbox med Falcon, og til slutt kommer det vel en siste som heter ultra eller no som er tynnere, stillere, produserer mindre varme etc og har alt. føkk......... Men litt ot dette her: Følger xbox Live Silver med alle Elite uansett hvor man kjøper det? Får ikke opp noen informasjon hos platekompaniet om det følger med eller ei, men står det hos de fleste forhandlerne. Er det noen vits i å kjøpe xbox gold egentlig? Hva er fordelene? takk for svar Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Silver er gratis og det får du med alle konsollene, gold får du prøve i en måned. Om du vil spille mot andre over nett, er det gold du skal ha. Hvis du bare trenger updates til spill/konsoll, samt demoer og trailere, så kan du holde deg til silver. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 XBOX Live Gold er kos, muligheten til å spille mot andre, for de 500kr Gold koster i 12mnd får man mye underholdning. XBOX 360 Elite er vanskelig å få tak i, enorm etterspørsel kombinert med at de ikke greier å produsere nok konsoller er hele problemet. F.eks EB Games skal vistnok få inn 200 konsoller til før jul, med 2000+ i kø hos de. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kjøpte min Elite hos Spaceworld på Nordbyen i Larvik her om dagen. De hadde flere stående i butikken. De var tomme for Xbox 360 Halo Edition - som jeg egentlig skulle ha. Men de slo av litt på Eliten så jeg slo til, er fornøyd med det Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 tja, etter at jeg bestilte min xbox fra platekompaniet på torsdag kveld kom den idag inn i mitt hus og jeg må si jeg veldig fornøyd selv om jeg ikke har testet den ennå. Med kjøpte jeg ekstra trådløs kontroll, Dead Rising, Halo 3, Gears of War og DiRT. Dette burde bli en fin start! Vil nok ta litt tid å koble til og få alt til å fungere ettersom jeg skal sette den i min hembio, så et par kabler må strekkes, men kan komme tilbake med bilder hvis det er ønsket etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå