Solid Edge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei Er Elite utsolgt? hadde bestilt hos mpx, men de har utsatt datoen for når de får den på lager hver tredje dag.... har slettet bestillingen min og begynnte å leite etter en butikk som har den inne. Men ingen har den inne? :S Noen som vet hvorfor? eller om noen som har på lager, eller når noen butikker egentlig får inn Elite? Frustrert Halo 3 eier Lenke til kommentar
Typho Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ser de har 1 på lager hos Gamezone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De har den på Ledal sine sider til 3995 kr. (gratis frakt). Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har enda ikke sett Elite maskina for salg i butikker da den hele tiden er utsolgt/leverings problemer. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Venter fortsatt på at Elite skal få nytt hovedkort og prosessor jeg. Noen som vet om disse er ute enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Venter fortsatt på at Elite skal få nytt hovedkort og prosessor jeg. Noen som vet om disse er ute enda? 9636104[/snapback] Var det ikke en sak om at Microsoft hadde "smuglet" den inn i Halo 3 Special Edition? Og at den kom ganske snart til Europa. Husker ikke helt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Joda, de (Falcon) er å finne på Halo 3-konsollene, men hvor mange av dem som har det nye motherboardet er det vel bare MS som vet. Jeg venter til nyåret, og plukker opp en Xbox 360 Arcade med HDMI og Falcon! (forhåpentligvis er det på plass innen da ) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva vil det nye hovedkortet og prosessor ha og si på ytelse og kvalitet? Har nemlig planlagt å kjøpe Elite, men hvis det noe nytt å bedre som kommer i nærmeste fremtid er jo det noe å vurdere... trodde Elite var utstyrt med siste maskinvaren og shit på xbox jeg? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva vil det nye hovedkortet og prosessor ha og si på ytelse og kvalitet? Har nemlig planlagt å kjøpe Elite, men hvis det noe nytt å bedre som kommer i nærmeste fremtid er jo det noe å vurdere... trodde Elite var utstyrt med siste maskinvaren og shit på xbox jeg? 9636517[/snapback] Som jeg har forstått det så produserer den nye prosessoren mye mindre varme som igjen minsker viftestøyen kraftig og at det nye hovedkortet skal vere mye bedre å forhindre rrod Har også hørt at Elitene skal få mer stillegående DVD-spillere Lenke til kommentar
schism Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Elkjøp Larvik har masse elite`r i butikken:) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva vil det nye hovedkortet og prosessor ha og si på ytelse og kvalitet? 9636517[/snapback] Kvalitet: kanskje, mest trolig. Ytelse: nei, ytelsen forblir den samme. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan handler jeg på postopkrav på lefdal? bare problemer uansetthvor jeg prøver å bestille :S Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva vil det nye hovedkortet og prosessor ha og si på ytelse og kvalitet? 9636517[/snapback] Kvalitet: kanskje, mest trolig. Ytelse: nei, ytelsen forblir den samme. 9636690[/snapback] hmm, ok Da blir det nok xbox elite på meg så snart den har kommet på lager på nettbutikkene. Etter å ha opplevd en ett år gammel xbox premium som jeg syntes var knall tror jeg ikke at jeg blir skuffa akkurat. Men sånn for sikkerhets skyld, når er det ventet at de nye elitene kommer med ny HW? Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lefdal har den på nettlageret sitt Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Vet at dem har det inne på lageret men får bare bestilt ved å bruke visa/mastercard eller å bestille til et varehus. Har ikke Lefdal her i nord. Er det ikke pålagt at nettbutikker ska ha vanlig postoppkrav?? Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vet at dem har det inne på lageret men får bare bestilt ved å bruke visa/mastercard eller å bestille til et varehus. Har ikke Lefdal her i nord. Er det ikke pålagt at nettbutikker ska ha vanlig postoppkrav?? 9646673[/snapback] Det tviler jeg på du. De bestemmer selv hvilken og hvordan betalingen skal skje. Det er jo bare å bestille med visa, funket fint for meg. Om du ikke er gammel nok så hør med en av foreldrene dine ang. visa kort Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva vil det nye hovedkortet og prosessor ha og si på ytelse og kvalitet? Har nemlig planlagt å kjøpe Elite, men hvis det noe nytt å bedre som kommer i nærmeste fremtid er jo det noe å vurdere... trodde Elite var utstyrt med siste maskinvaren og shit på xbox jeg? 9636517[/snapback] Som jeg har forstått det så produserer den nye prosessoren mye mindre varme som igjen minsker viftestøyen kraftig og at det nye hovedkortet skal vere mye bedre å forhindre rrod Har også hørt at Elitene skal få mer stillegående DVD-spillere 9636549[/snapback] Jeg trur at alt med at Elite liksom skal være mer stillegående er bare bullshit. Jeg har en Elite stående på nå og jeg hører den godt. Vil ikke si at dem har gjort annet enn å brukt svart plastikk og fikset en hdmi utgang på elite versionen. (+120GB hdd) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 tviler ikke på at du hører den godt, men poenget var vel at den er mer stillegående enn de første modellene. De bråker temmelig mye så ville ikke blitt overraska om det er forbedring hvertfall.. Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vet at dem har det inne på lageret men får bare bestilt ved å bruke visa/mastercard eller å bestille til et varehus. Har ikke Lefdal her i nord. Er det ikke pålagt at nettbutikker ska ha vanlig postoppkrav?? Nei, det er ikke lovpålagt at butikker skal ha postoppkrav. I disse korttider så er postoppkrav bare tull spør du meg.. Full sikkerhet har man med kort, blir man svindlet (at noen snapper opp kortnummer) er man dekket av banken Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hmm, så at de har den på Platekompaniet.no faktisk... Er det noen som har erfaring med å bestille ting over nett fra Platekompaniet egentlig? Trenger en xbox elite nå som det begynner å bli mørkere og gidder ikke vente til Falcon kommer. Blir sikkert lansert en slim modell etterhvert osv, alltid noe som blir forbedret. Men funker det å handle fra Platekompaniet? Er litt skeptisk på at de har den på lager ettersom ingen andre nettbutikker jeg har sett som har den på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå