Misoxeny Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei. Har et problem med hodetelefoner og Vista. Har installert Steelsound Driver, men har ikke USB headsettet her, så må bruke et vanlig med denne standar grønne inputen. Men når jeg putter inni headsettet får jeg ikke lyd, og Lyd under Kontrollpanel sier at ingen hodetelefoner er koblet til. Jeg gikk inn på Kontrollpanel og slettet Steelsound Soundcard Driver, men får fortsatt ikke hørt noe som helst. Noen drivere, instillger osv jeg trenger? Sitter på LAN, er ganske desperat. Tusen takk. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sjekk "Device manager" om det er noen gule spørsmålstegn, eller røde kryss. Det kan hende at det integrerte lydkortet er "disabled". Det føler med drivere til de aller fleste integrerte lydkort i Vista. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor finner jeg Device manager? Vista har rotete menyer etter min mening. Uansett, kan være det som er problemet. Hvordan aktiverer jeg? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Der er lenke til den i kontrollpanelet, akkurat som i XP. (Kontroll panelet er vel litt annerledes ). (Sitter på XP. Brukt Vista veldig lite.) Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Under "Lyd, video og spillkontrollere" er det kun noe som heter High Definition Audio-enhet som ifølge datamaskinen fungerer som den skal. Ingen kryss eller noe. Skjønner ikke hva problemet er, alt er aktivert men får ingen lyd.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 dobbelklikk på høytaleren, sjekk i alle options og instillinger at ikke "digital" ut er på. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Har prøvd alt mulig, alt er aktivert osv. Hvor finner jeg digital ut osv? Veldig lite kjent med Vista.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor finner jeg Device manager? Vista har rotete menyer etter min mening. Uansett, kan være det som er problemet. Hvordan aktiverer jeg? 9635399[/snapback] det heter enhets behandling, du finner det i adminstrative verktøy på kontrollpanel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå