Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

"Male" en vegg

Anbefalte innlegg

Jeg sto nettopp på rommet mitt og studerte den hvite og kjedelige klesskapsdøra mi. Det er en skyvedør og består av to dører. Så jeg tenkte at jeg kunne male på de, eller aller helst printe ut bilder og henge opp.. Idéen er da og kunne ha 2 bilder i 1 hvis dere skjønner.

Under ser du en røff skisse av veggene. Jeg vil ha muligheten til at det her:

[_1_] [_2_]

skal være et bilde, men også at det her:

[_2_] [_1_]

er et bilde

Forstår? :thumbup:

Forslag? :hmm:

EDIT:

Altså, det er her jeg fikk litt av idéen fra. Jeg kommer til å printe ut mange deler av et bilde for å printe det opp. Men jeg vil som sagt ha det til å være to bilder i et! :)

EDIT 2:

Det ferdige prosjektet. Må si jeg ble litt skuffet :p Men det er tross alt første utkastet! Nå kan jo folk forstå det OG kanskje komme med andre idéer.

post-36288-1191512172_thumb.jpg

post-36288-1192126118_thumb.jpg

post-36288-1192126180_thumb.jpg

Endret av olek21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe! ok da må det jo være noe du intresserer deg for! Jeg vet ikke hvor lett det vil være å sette sammen masse bilder! Kan du ikke male dem? :) og visst du ikke kan male selv få noen andre til å gjøre det! Jeg vil tro at det er lettere å få to store bilder til å passe sammen enn mange små!

Lenke til kommentar
Se der ja! Tøft :D

Men det jeg ser du må gjøre er å ha hai-hode så langt til vestre på døra som du kan så du ungår den glippen som er nå! Så nært at det bare er lista som skiller bakkropp fra forkropp! :thumbup:

Er som sagt bare en mal, start, skisse you name it :p skal printe opp større etterhvert, kanskje en til eller to også henge under :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...