olek21 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jeg sto nettopp på rommet mitt og studerte den hvite og kjedelige klesskapsdøra mi. Det er en skyvedør og består av to dører. Så jeg tenkte at jeg kunne male på de, eller aller helst printe ut bilder og henge opp.. Idéen er da og kunne ha 2 bilder i 1 hvis dere skjønner. Under ser du en røff skisse av veggene. Jeg vil ha muligheten til at det her: [_1_] [_2_] skal være et bilde, men også at det her: [_2_] [_1_] er et bilde Forstår? Forslag? EDIT: Altså, det er her jeg fikk litt av idéen fra. Jeg kommer til å printe ut mange deler av et bilde for å printe det opp. Men jeg vil som sagt ha det til å være to bilder i et! EDIT 2: Det ferdige prosjektet. Må si jeg ble litt skuffet Men det er tross alt første utkastet! Nå kan jo folk forstå det OG kanskje komme med andre idéer. Endret 11. oktober 2007 av olek21 Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hmmmm......visst du skulle bare hatt ett stort bilde kunne to hatt to mennesker. Altså en på hver, som du ser siden av. Så når du har dørene på den ene måten vil de stå mot hverandre, men flytter du på dørene vil de stå med ryggen til hverandre Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, du er helt inne på det der, er noe slikt jeg vil ha.. Men ikke akkurat det da Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe! ok da må det jo være noe du intresserer deg for! Jeg vet ikke hvor lett det vil være å sette sammen masse bilder! Kan du ikke male dem? og visst du ikke kan male selv få noen andre til å gjøre det! Jeg vil tro at det er lettere å få to store bilder til å passe sammen enn mange små! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 gud på side B adam på side A Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Men da vil den jo se sånn ut når dørene flyttes mener du? Det var ikke så kult Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du skjønner vel hva han mener? at de peker mot hverandre. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ah, flaskepost har forstått akkurat hvordan jeg vil ha det. Men trenger jo ikke nødvengivis sette sammen mange bilder, trenger jo bare være to store bilder som blir til to forskjellige bilder avhengig av kombinasjonen. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Du skjønner vel hva han mener? at de peker mot hverandre. 9635252[/snapback] Det skal være to bilder i ett. Tenk deg orginal bilde er bilde 1 og det flaskepost klippet fram var bilde 2.. Forstår? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehehe. Det her var jo gøy, og jeg som tok ned mine skyvedører i går. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hva liker du ? fotball, ski etc. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tøft prosjekt. Ta bilder når du er ferdig Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 En foreløpig "mal" er ute for de som er nysgjerrig Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 *titt opp* Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Se der ja! Tøft Men det jeg ser du må gjøre er å ha hai-hode så langt til vestre på døra som du kan så du ungår den glippen som er nå! Så nært at det bare er lista som skiller bakkropp fra forkropp! Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Se der ja! Tøft Men det jeg ser du må gjøre er å ha hai-hode så langt til vestre på døra som du kan så du ungår den glippen som er nå! Så nært at det bare er lista som skiller bakkropp fra forkropp! Er som sagt bare en mal, start, skisse you name it skal printe opp større etterhvert, kanskje en til eller to også henge under Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er som sagt bare en mal, start, skisse you name it skal printe opp større etterhvert, kanskje en til eller to også henge under Var jo ikke noe galt med bilde syns jeg! Men de må bare henge tettere Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Var jo ikke noe galt med bilde syns jeg! Men de må bare henge tettere Bildet fungerer det ja, men skal kanskje printe opp litt mer og ha rundt.. f.eks vannbobler o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå