akaapekatten Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 if Bilen ble taksert for en skade for par uke sia. jeg skulle ha penga isteden å sette den på verksted takstmannen fik kontonummer og jeg skulle få en email fra han angående hvor mye det kom på. har enda ikke fått det og ikke noe penger heller. hva faen skjer? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor ringer du ikke If og spør? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor ringer du ikke If og spør? 9635264[/snapback] Er ikke dette supporten til IF da? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 trodde behandlingstiden på slikt var måned(er) ikke uker... Lenke til kommentar
Swe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 trodde behandlingstiden på slikt var måned(er) ikke uker... 9636821[/snapback] Tja, så lenge skaden er taksert og man er enig med forsikringsselskapet om utbetaling så burde det ikke drøye spesielt lenge. Jeg fikk dekket mindre utgifter i forbindelse med "nødreperasjon" (det som behøvdes for å få den i kjørbar stand igjen) på bilen min en gang, ved å sende dem kvittering på det som hadde blitt gjort. Pengene var på konto et par uker senere, om jeg ikke husker feil. Og senere dekket de selvsagt resten av det som måtte gjøres, men da gikk det direkte gjennom dem og jeg så aldri noen regning på det. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvorfor spør du oss? Herregud, ring If.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 02400 er din venn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå