Gå til innhold

Trenger vifte anbefaling

Anbefalte innlegg

Har en AMD XP 1600+ som jeg enn så lenge ikke har planer om å overklokke, men vifta som fulgte med: Cooler Master - DP5-6I11A bråker som et lite fly (32.5 dBa i følge specen, men høres mye mer ut).

Noen som kan anbefalt en grei og stille vifte (gjerne billig) som passer greit på Socket A ?

Bør ikke være noe særlig større enn den jeg har da det ikke er allverdens plass.

Har forøvrig et MS-6380 v2.0 K7T266 Pro 2 hk.

Tempen på CPU ligger på rundt 42C ved vanlig bruk og har vært oppe i 46C etter mye Unreal o.l. Det bør vel være en greit temp det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-04 11:11, -JKJ- skrev:

Thermaltake Volcano 7 Variable speed Socket A,

den er litt stor, men har god kjøleeffekt, viften styres etter temperaturen og funker meget bra, jeg er ivertfall meget fornøyd,

bråker litt mye når det blir varmt men.

selges på
for 250kr.

Jeg har nettop kjøpt lik vifte, har ikke testet den ennå, men det er vel viktig å nevne frakt når du anbefaler viften. 250 + frakt (til vestlandet) = 370 kroner!! :sad:

AMD XP 1600+

MSI K7T- Raid Pro

Kingston 256 MB DDR RAM

MSI GeForce3 64MB DDR RAM :smile:

ViewSonic p95f Perfect Flat 19" :grin:

Chieftech kabinett

Logitech Dual Optical mouse :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-04 11:59 ]

Lenke til kommentar

En kamerat har akkurat fått seg en slik. Absolutt verdt pengene. Han har en XP1600+ som ligger på ca. 38/44 grader (idle/load) uten kabinettvifter i et Aopen HX08.. Støynivået er ikke så ille heller, kun når det blir veldig varmt i kassa, da sniker den seg nær 40dB på full fres...

Men pris/ytelsesmessig er dette et meget godt kjøp. Eneste minuset er at det er litt laber festemekanisme..

--

Tommy H.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...