Dr.Me Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Skal ha meg en ny telefon. Det er veldig viktig med qwerty tastatur fordi jeg skriver mange (100+ om dagen) meldinger og sender en del mail med telefonen. Har en P990 nå og vil ha en telefon som har mye av det samme, men er bedre på det med sms. For eksempel en ting som plager meg veeeldig, på Nokiaen som jeg hadde for ett par år siden så kunne jeg "bla" i meldingene ved å trykke bortover, leste jeg en melding så kunne jeg trykke til en av sidene for å komme til en annen melding, det kan jeg ikke på P990en derfor skal den ut! P990en henger seg også ganske ofte, ihvertfall vis jeg skriver melding samtidig som jeg hører på musikk o.l. Vel ihvertfall, har sett på Nokia E61. Den har fullt qwert tastatur og stor fin skjerm. Men har ikke kamera, ikke det at jeg bruker kameraet ofte, men er veldig kjekt å ha innimellom. Men er dog ganske gammel (?) Hva syns folk her om den? Men den mest spennende telefonen (syns jeg) er Blackberry Pearl som også har qwert tastatur samtidig som den er liten og ser sexy ut ( ) Det er virkelig en telefon som appelerer til meg. Men har også hørt at man må binde den opp til ett spess abonnement? (trigcom?) Det vil jeg jo ikke, har Telenor Nonstop og det vil jeg egentlig fortsett å ha. Denne telefonen vil jeg høre mer om, men er umulig å finne skikkelige tester på nettet (på norsk). Amobil har en, men de er vel nesten de eneste også(?). Har noen noen erfaringer med Pearl? Er den så og si problemfri? Den er jo ganske dyr og gidder ikke kjøpe en telefon som henger seg (igjen) Har også hørt at Pearl ikke har 3g, det er veldig synd. Må si jeg er ett stort fan av 3g nettet. Ikke at jeg surfer veldig mye, men når jeg sender mms og laster ned e-post så går det en del fortere med 3g. Eller bør jeg bare droppe begge og gå for en TyTn eller N95 Edit: Hører mye på musikk Endret 4. oktober 2007 av Christensen Lenke til kommentar
Bamf88 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal ha meg en ny telefon. Det er veldig viktig med qwerty tastatur fordi jeg skriver mange (100+ om dagen) meldinger og sender en del mail med telefonen. Har en P990 nå og vil ha en telefon som har mye av det samme, men er bedre på det med sms. For eksempel en ting som plager meg veeeldig, på Nokiaen som jeg hadde for ett par år siden så kunne jeg "bla" i meldingene ved å trykke bortover, leste jeg en melding så kunne jeg trykke til en av sidene for å komme til en annen melding, det kan jeg ikke på P990en derfor skal den ut! P990en henger seg også ganske ofte, ihvertfall vis jeg skriver melding samtidig som jeg hører på musikk o.l. Vel ihvertfall, har sett på Nokia E61. Den har fullt qwert tastatur og stor fin skjerm. Men har ikke kamera, ikke det at jeg bruker kameraet ofte, men er veldig kjekt å ha innimellom. Men er dog ganske gammel (?) Hva syns folk her om den? Men den mest spennende telefonen (syns jeg) er Blackberry Pearl som også har qwert tastatur samtidig som den er liten og ser sexy ut ( ) Det er virkelig en telefon som appelerer til meg. Men har også hørt at man må binde den opp til ett spess abonnement? (trigcom?) Det vil jeg jo ikke, har Telenor Nonstop og det vil jeg egentlig fortsett å ha. Denne telefonen vil jeg høre mer om, men er umulig å finne skikkelige tester på nettet (på norsk). Amobil har en, men de er vel nesten de eneste også(?). Har noen noen erfaringer med Pearl? Er den så og si problemfri? Den er jo ganske dyr og gidder ikke kjøpe en telefon som henger seg (igjen) Har også hørt at Pearl ikke har 3g, det er veldig synd. Må si jeg er ett stort fan av 3g nettet. Ikke at jeg surfer veldig mye, men når jeg sender mms og laster ned e-post så går det en del fortere med 3g. Eller bør jeg bare droppe begge og gå for en TyTn eller N95 Edit: Hører mye på musikk 9634729[/snapback] Jeg har selv hatt N95, men går over til TyTN II nå. Prøfte den såvidt i dag, og den har utrolig behagelig tastatur, og jeg fikk et veldig inntrykk av kvalitet da jeg prøfte den. Spesifikasjonene er vertfall ikke noe å si på på telefonen, men prisen er derimot i stiveste laget! Koster å vere kar Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 HTC S730 høres ut som telefonen for deg! Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 TyTn II er ganske rå ja, har ikke hatt gleden av å teste den enda. Men ser ihvertfall rå ut, den er vel en del bedre enn TyTn I også. Pappa har bestillt en TyTn II og satser på at jeg kan få "prøvekjørt" den om ikke alt for lang tid. Den S730 så perfekt ut, en forkledd super telefon Har siklet på S710, men den har jo ikke 3g så blir uaktuell. S730 derimot. Men klarer ikke finne noe sted hvor de har den (s730), eller ett sted hvor man kan snakke om pris på den :-s Har lest igjennom denne posten og der ser det ut til at det ikke er noen som vet noe om når den blir gitt ut :-s Har også sett på HTC Touch Dual, den har ikke qwerty men fy flate for en deilig telefon det var. Men klarer nok ikke bruke den siden jeg har blitt så veldig vant til qwerty... E90 er alt for stor, så er det sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå