Skinney Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 I løpet av dagen skal Linux-distribusjonen OpenSUSE 10.3 være klar for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som bruker muligheten til å lage egne live-CD-er med de distroene som har det? Fedora 7 hadde jo også den muligheten. Er det noe vits for "privatbrukere"? Ellers så er jo SuSE pen å se på, da. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ser ut som man kan laste ned allerede om man vil: http://software.opensuse.org/ Lenke til kommentar
ilshenar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ser ut som man kan laste ned allerede om man vil: http://software.opensuse.org/ 9635055[/snapback] Henter ned så fort som linja klarer 10.3 har mye bra ved seg. Gleder meg til å softe opp maskina (bærbar). Det eneste jeg håper de har retta med ny Kernel er bedre strømsparing. Novell SLED 10 Sp1 brenner batteriet på laptoppen raskere enn WinXp, dessverre Ilshenar Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 OpenSuse 10.3 skal testes på en ekstra partisjon jeg har avsatt til slike formål. Det samme skal PCLinuxOS og siste versjon av Mint OS. Liker forresten den grønne kamelonen. Kan noen photoshoppe/gimpe(?) en lang tunge på den, som fanger opp MSN-sommerfuglen? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Laster ned Gnome CD-versjon i dette øyeblikk. DVD-versjonen av 10.3 laster jeg ned når det er flere seeds i trackeren deres, for mange ikke-seedere nå. Endret 4. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan noen oversette? Laster ned Gnome CD-versjon i dette øyeblikk. DVD-versjonen av 10.3 laster jeg ned når det er flere seeds i trackeren deres, for mange ikke-seedere nå. 9635692[/snapback] Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gnome er et skrivebordsmiljø. Seeds er de som har hele fila når man laster ned/deler med bittorrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå