@Lee Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvor mye har dere klart å overklokke sapphire R9700 kortet fra komplett uten ekstra kjøling(på kortet)? Kortet har 3,6 minne så i teorien skal det ikke gå noe høyere enn 277 på minne. Jeg har ikke fått overklokket kortet noe særlig og det ser ut som minne gir seg på 277 med orginal bios. Kjernen gir seg ved 285 på mitt kort. Jeg synes dette er litt lavt, men det er jo tross alt et non-pro kort. Lenke til kommentar
The President Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 halla.... har ikke fått klokket i det hele tatt...... trenger jo oc bios og flashe prg.... noe jeg ikke finner! Noen som har det, som vil gi det til lille meg?? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Bios og flash-program finner du hos 3dchipset. Lenke til kommentar
audun_nilsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg lurte på om det virker med NTSC BIOS siden det bare er en PAL to NTSC bios der til kortet! Lenke til kommentar
The President Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hmmmm..... ser at linkene er der, men trykker jeg på dem så kommer jeg jo bare tilbake til forsida!! hjelp! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Tror det er noe feil med nettleseren din, The President. Kanskje dette hjelper? Direkte til bios link her og direkte link til flash-program her. Det går fint å flashe til NTSC biosen. Husk å ta backup av biosen din før du flasher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå