genlock Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som vet om kjente problemer for å få disse merkene til å virke skikkelig sammen? Har en Netgear Rangemax USB-pen, Jensen Airlink 6954 trådløs router og en Thomson SpeedTouch 546i modem/router med tråd. Uansett hva jeg gjør er bredbåndshastigheten bånn i bøtta. - Har satt Jensen i "bridge" modus og og brukt Speedtouchen som PPPoE til å ringe opp samt forwardet porter og satt fast IP. - Har gjort det motsatte. Satt Speedtouchen i bridge modus og brukt Jensen som PPPoE til å ringe opp samt forwardet porter og satt fast IP. - Har brukt Speedtouchen som et vanlig moden og Jensen som en vanlig trådløs router. Får grønt lys på alle porter jeg åpner men aldri hastigheter over 40/kbps, verken på nett eller i diverse klienter. Samme når jeg kobler til laptop. Kobler jeg en kabel mellom Speedtouchen og PC-en derimot er hastigheten på topp men får feilmelding på alle porter... crazy shit:p Hva skjer? Suger rett og slett Jensen eller Speedtouch så mye at de må byttes ut? Lenke til kommentar
zTab Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Med alle disse drittkompentene går det nok fort til skogs ja... Lenke til kommentar
genlock Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen gode forslag på 3 komponenter jeg kan kombinere som burde virke som olja lyn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå