GoldenHymn90 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hei, jeg har hatt Koss PortaPro i lang tid og jeg er veldig lei av at 8/10 har dette headsettet. Jeg har i det siste kikket på Skullcandy Icon fordi jeg synes headsettet har et veldig kult utseende, så det jeg lurte på er hvordan er lyden på dette headsettet? Hvordan er bassen, diskanten, osv? Er det en PortaPro-erstatter? Takker for svar. Endret 4. oktober 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har skullcandy Icon er kjempefornøyd med lyden. stenger ut lyden myyye mer en porta pro og jeg vil si at skullcandy har bedre lyd til min musikksmak og jeg hører på metal. syns skullcandy har mer balansert lyd enn koss, syns koss har for kraftig bass i forhold til diskanten. vil anbefale skullcandy! BTW du har posta i feil forum seksjon.! Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Ingen flere som har noe å uttale? Hvilke (fysiske) butikker selger de? Og hva er prisen sånn ca (ser det koster under to hundrelapper på nettet, men frakt koster like mye)? Endret 4. oktober 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kjøp heller "AKG K26P". Billige, blokkerer bra, små, og bedre enn både Icon og PortaPro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå