Ancistrus84 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, som tittelen sier; jeg har mistet luftfilteret på scooteren. Altså hele boksen. Skjedde på vei til jobb i morges, ble plutselig litt annen lyd i scooteren men tenkte ikke mer over det da. Først når jeg skulle hjem oppdaget jeg at boksen var borte. Finnes det en quick-and-dirty MacGyver-fiks som kan fungere som luftfilter? Vil nødig kjøre til arbeid da det koster meg godt over hundrelappen i parkering. Scooteren er av typen Daelim Message II. Forgasser-tappen luftfilteret skal sitte på er 28mm. Evt. finnes det noe filter jeg kan kjøpe som passer på forgasseren? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kunne du tenkt deg powerfilter da? Tafs på meg! Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hørtes ikke dumt ut. Kan sikkert fungere det der. Takk for tafsen ;P Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Finnes det en quick-and-dirty MacGyver-fiks som kan fungere som luftfilter? 9634587[/snapback] Du kan tre over en sokk eller strømpe og feste med strips. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Du kan få kjøpe powerfilter av meg, passer på min Honda sfx. Hebo powerfilter Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. oktober 2007 av T homas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå