snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 MrA er kjempe morsom jo! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 ja så klart trodde du jeg kunne alt? de fleste er vel her for å løse et prob. Nei, de fleste er her for å flame n00ber som deg, og spamme i søppel Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 jimmypop: niks Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 MrA: ok.. men det er jo det mest latterligste jeg ever har hørt. hahaha da er det ikke verre enn at jeg kan finne et annet forum! så kan du finne en annen "nOOber" å skrive morsome ting til. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ja, det hadde jeg vært takknemmelig for. Usjj jeg anbefaler http://ocshoot.no sitt forum, der kan finne mange artsfrender å menge seg med. Og ja, som du sier det er latterligste du har hørt, men slik er desverre livet kid Ahh ingen ting som å starte dagen med litt flaming! Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 :o :-? 8) :x :oops: :wink: Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva med å åpne kassa og lese på hovedkortet? Eller står det ikke noe der? Om ikke så kan du jo forsøke med SiSoftSandra. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 :o :-? 8) :x :oops: :wink: Hva skulle det bety? Les retningslinjene, ingen spamming. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Snare: Hvis det ikke er en såkalt ferdig-pc, så er det noen som har bygget den, og det er jo ikke deg, så spør den som har bygget den (forhåpentligvis en med litt peiling) om hvilket hk det er. Og når du først snakker med han, be ham om hjelp til driverne også. Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 jeg finner ikno på det. har ikke leita så veldig mye heller, men har lastet ned prog. som finner det ut nå. ellers takk Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vær så god. Kom gjerne innom forumet en annen gang du har problemer Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 skal jeg faktisk gjøre! Dere har vært veldig hjelpsomme alle sammen Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Alltid hyggelig å kunne hjelpe en n00b i nød.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 skal jeg faktisk gjøre! Dere har vært veldig hjelpsomme alle sammen Vi er fullt klar over det Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei! Har en AMD Duron.. men vet ikke hva slags hovedkort jeg har.Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne driveren til mitt intergrerte nettverkskort? hvor har du kjøpt det ? har du ikke asken til kortet? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hvor har du kjøpt det ? har du ikke asken til kortet? Nei, det er ikke han som har kjøpt det. Og heller ikke har han brent det, så hvorfor skulle han ha asken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå