snare Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei! Har en AMD Duron.. men vet ikke hva slags hovedkort jeg har. Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne driveren til mitt intergrerte nettverkskort? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Fin bruk av BBCode. Spesielt i emnefeltet. Kanskje en ide å redigere den? :-) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei! Har en AMD Duron.. men vet ikke hva slags hovedkort jeg har.Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne driveren til mitt intergrerte nettverkskort? Først må du finne ut hvilket hovedkort du har. Det kan du bruke dette programmet til. Velger du personal versjonen vil den passe på en diskett. -KJ Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Fin bruk av BBCode. Spesielt i emnefeltet. Kanskje en ide å redigere den? :-) Hva er galt med emne feltet da? mye bedre enn "HJEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!" som noen mener er et bra "beskrivende" emne felt.. Synes det var greit jeg.. Til han som posta først her så må jeg vel si at vi trenger mere informasjon om maskinen din før vi kan begynne å lete etter drivere.. Du kan jo se hva windows finner nettverkskortet ditt som (if any). Se under Start, kontrollpanel, system og klikk deg videre til nettverkskort.. (høyreklikk, innstillinger) Det kan kanskje hjelpe.. Evnt dokumentasjon som fulgte med datamaskin kan også kanskje hjelpe deg.. Kjøpte du maskinen på komplett eller lignende webshop? Da står det kanskje på webshopens hjemmesider.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ser du den edited beskjeden som står i posten til han som starta tråden? Den så nemlig ikke sånn ut for en stund siden... -KJ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Intergrert nettverkskort Det var emne-feltet, Aurstad... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ser du den edited beskjeden som står i posten til han som starta tråden? Den så nemlig ikke sånn ut for en stund siden... -KJ Ahh.. my bad..Sorry Jimmy, din korreksjon var på sin plass.. Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 er det så jævlig nøye?! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Njash... Som man ser det. -KJ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 1: Emne ditt var uoversiktlig 2: Hvis det hadde vært mulig å bruke BBCode i emnet, hadde det sett slik ut: Intergrert Nettverkskort Ja, jeg synes det er litt nøye. Når man er ny på et forum, kan man gjerne lese nettiketten og hjelpesidene. Back to topic: Hvordan går det? Fant du ut hvilket hk du hadde? :-) Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 å guuuuuuuuuud så LATTERLIG!! Tenk å henge dere opp i en jævla BBS kode? jeg driter i hele bbs'n.. det eneste jeg ville er å få svar på et spørsmål. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 å guuuuuuuuuud så LATTERLIG!! Tenk å henge dere opp i en bidige BBS kode? jeg driter i hele bbs'n.. med den holdningen er det ikke mange som vil hjelpe deg. det eneste jeg ville er å få svar på et spørsmål. Jaja, men det går an å oppføre seg litt for det. Og nå har jo folk kommet med en del konstruktive forslag som kan være til hjelp... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Trodde du virkelig at du kunne få en slik tekst i emnefeltet? :o Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 MrA: Nei prøvde ikke heller. prøvde å få rød skrift. Huffameien altså det var ikke meningen å ikke lese reglene.. å tror du jeg virkelig bryr meg..?! loooooooosers er dere.. da dere henger dere opp i så lite da har dere egentlig ikke en dritt her å gjøre. skaff dere et liv ikke tro dere har så peiling. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 å guuuuuuuuuud så LATTERLIG!! Tenk å henge dere opp i en bidige BBS kode? jeg driter i hele bbs'n.. Glem det. Du får ikke hjelp hvis du fortsetter å svare slik. det eneste jeg ville er å få svar på et spørsmål. Ja, og jeg spurte: Har du funnet ut av hvilket hovedkort du har? Ps: BBCode, ikke BBS kode. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 å tror du jeg virkelig bryr meg..?! loooooooosers er dere.. skaff dere et liv ikke tro dere har så peiling. Sist jeg sjekket prøvde DU å få hjelp... Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 jimmypop: nei jeg er på skolen.. finner ut det etterpå Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 MrA: Nei prøvde ikke heller. prøvde å få rød skrift. Huffameien altså det var ikke meningen å ikke lese reglene.. å tror du jeg virkelig bryr meg..?! loooooooosers er dere.. da dere henger dere opp i så lite da har dere egentlig ikke en dritt her å gjøre. skaff dere et liv ikke tro dere har så peiling. Skaff deg et jævla liv selv din lille hore. Noe av det mest idiotiske jeg har hørt, men du er tross alt en n00b . Jeg vet ikke hvem som er loserns når du ikke klarer å finne ut hva slags HK du har engang. Jeg håper for all del du ikke bryr deg, bare lukk den jalla Explorern din og spill videre i CS du Med vemmelig hilsen MrA| Lenke til kommentar
snare Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 ja så klart trodde du jeg kunne alt? de fleste er vel her for å løse et prob. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Oki. Men er det en "ferdig-pc"? Altså Dell eller HP eller Compaq eller noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå