Raastadboy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 An internal error has occurred (80410AOB) Hva betyr dette?:S Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skru på nettverket kanskje Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 ehh? skru på nettverket? tråløst er aktivert på knappen sin men er d noe mer jeg må aktivere? Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 selv om jeg skru på tråløsknappen, så lyser ikke lampe for tråløstnet Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje Wifi greia er dø? Dra til butikken og be de fikse det.. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 hmm ja men når jeg skrur den av å søker etter nettverk så står d turn on wireless liksom, også når jeg skrur den på får den andre meldinga:S også lyser det i pæra når jeg skrur den på , da er d orange lys:S Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du skal slå den på før du søker.. Og det skal komme oransje lys. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 det kommer ikke noe lys når jeg skrur knappen på! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det skal ikke komme noe lys når du slår den på.. Men når du søker etter internett så lyser den greia.. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 hmm den lyser ikke når jeg scaner etter nett heller!! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det lenge siden du kjøpte den da? Sånne ting burde jo gå på garantien tenker jeg. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 har ingen garanti nei! Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Det er 1 år garanti fra og med den dagen du kjøpte den.. Også er det 2 år kjøpslov.. Så hvis du kjøpte det i Norge har du 1 år garanti og 2 år kjøpslov. Garantien får du uansett hvor du har kjøpt den. Endret 7. oktober 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 har du prøvd å resete nettverk innstillingene og prøvd legge inn alt på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå