Agricola Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lurte på om det var lurt å trekke ut kontakten til xbox 360? Er det ikke slik at den fortsatt står på bare i en slags dvalemodus? Fikk meg elgitar for ikke så lenge siden og har den i samme rom med tv, xbox 360 og eletrisk ovn. Når jeg spiller på gitaren, mens tv er på så opplever merkelige lyder i gitaren hvis jeg står for nærmt, og da jeg i tillegg hadde på ovnen begynte bilde å strekke seg ut (slik at det dekket hele skjermen) og lyden forsvant. Og ettersom at jeg har hørt at xbox'en ikke er helt skrudd av så lurte jeg på om gitaren min kunne forårsake skader på xbox'en? Noen som vet? Er ikke så flink når det gjelder eletriske apparater. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 min har stått i siden mars så tror ikke det er noe farlig? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 min har stått i siden mars så tror ikke det er noe farlig? 9634446[/snapback] Nei, det er nok ikke noe farlig. Men det er jo heller ikke farlig å trekke ut kontakten når du sover og slik. Kan jo hende at det hjelper litt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ang. TV og gitar: Gitaren din kan ta imot "signaler" fra tven som lager ulyder, men det er helt normalt, og ikke noe å være redd for ihvertfall. Lenke til kommentar
Agricola Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ang. TV og gitar: Gitaren din kan ta imot "signaler" fra tven som lager ulyder, men det er helt normalt, og ikke noe å være redd for ihvertfall. 9635165[/snapback] men er det ingen fare for at gitaren kan pavirke xbox'en? den har jo påvirkt bilde på tv. Men jaja, får vel bare plugge ut xboxen når jeg skal spille gitar ettersom jeg er så redd for den Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tviler på at gitaren vil ha noen slags innvirkning på xboxen. Man kan godt si at xboxen står i en slags dvalemodus når kontakten er i og den ikke er på, for da bruker den litt strøm. (Søker vel etter trådløse kontroller som gir "skru på signal" og klokken går osv.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå