T4co-D1p Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Kjøpte for noen dager siden en 24 pack på godisfabrikken i Charlottenberg kjøpesenter for 100 svenske, ca 4kr boksen og det er jo ikke akkurat dyrt =) Endret 4. januar 2013 av T4co-D1p Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har bare smakt denne i USA, men jeg vil gjerne at denne kommer til Norge! Det går jo noen rykter om at den aldrede finnes i 7 elleven butikker osv, men jeg kan ikke bekrefte dette. Er det noen her som egentlig har sett denne i Norge i nyere tider? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Vi har den på en lokal Com Inn(mix). Importert fra England og koster 40 kr. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Man kan sikkert få tilsendt litt via noen fra USA via (Reddit) http://www.reddit.com/r/sodaswap ved å sende noe tilbake Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har bare smakt denne i USA, men jeg vil gjerne at denne kommer til Norge! Det går jo noen rykter om at den aldrede finnes i 7 elleven butikker osv, men jeg kan ikke bekrefte dette. Er det noen her som egentlig har sett denne i Norge i nyere tider? Var inne på en Spar butikk (tror jeg, husker ikke helt) i lakselv og de hadde mountain dew. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er det mulig at denne drikken nå begynner å komme til Norge tror dere? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det kan godt hende. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det er jo en himmelsk drikke rett og slett! Jeg bare elsker de den og jeg tror at jeg sikkert drakk 20 bokser av den når jeg var i USA. Jeg tok også med meg en boks hjem som jeg drakk opp Jeg er helt sikker på at det er flere i Norge som kommer til å like denne også så jeg ser ingen problematikk i å importere den å selge den i f eks normale dagligvare fortetninger som f eks kiwi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Var inne på en Spar butikk (tror jeg, husker ikke helt) i lakselv og de hadde mountain dew. Sikkert noe de ikke har solgt ut siden 07... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Importørene kan jo prøve å selge det i en periode å se hvor mye de tjener på det. Hvis de tjener ræva så kan de kutte det ut, men jeg tror at de kommer til å tjene en del på det. Er det egentlig noen her som vet begrunnelsen over hvorfor importøren slutten med Mountain Dew i Norge? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det var helt sikkert fordi det var for mye sukker/kaffein Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja i USA så sto det på boksene at det var koffein i det osv, men kan ikke Mountain Dew rangeres som en energi drikke slik at barn under 14 år eller hva det var ikke får tak i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå