BeFs Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det blir ikke på samme måte som øl på kran! Når man tapper øl fra kran tilsettes ikke kullsyre. Men i brusautomater tilsettes sirup, vann og kullsyre samtidig, og da blandes det som regel i glasset eller på vei ned i glasset. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ebay is your friend http://cgi.ebay.com/5-HEAD-POST-MIX-COCA-C...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det blir ikke på samme måte som øl på kran! Når man tapper øl fra kran tilsettes ikke kullsyre.Men i brusautomater tilsettes sirup, vann og kullsyre samtidig, og da blandes det som regel i glasset eller på vei ned i glasset. 9654647[/snapback] Det er nok kullsyre som blir tilsatt i tappekraner på utesteder. Ølet slik det kommer fra produsenten er ganske dødt. Men som du sier, det er ikke helt det samme som med brusautomater. Ølet kommer ferdig i flytende form, ikke i pulver. Uff, grøsser av tanken på øl i brusautomatform. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, på utesteder er det sant. Men på hjemmesystemer er det vanlig at kullsyren kommer ferdig i beholderen, og at trykket holder seg på plass ved hjelp av en CO2-patron (på samme måte som fizz keeper). Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som fant en god løsning her eller? savner mountain dew Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mountain Dew var det eneste jeg drakk en stund. Det er digg. <3 Håper det kommer tilbake en dag, akkurat som 1.5 L Urge kom tilbake : p Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Endelig har jeg funnet en løsning på problemet!Har funnet en svensk webshop som selger MD, men de shipper nok bare til Sverige.. Så, må over dit og hente. De selges for ca 9 kr boksen, ikke så ille det. Nå blir det Mountain Dew til jul Da kan du likegjerne dra til Nordby-senteret og kjøpe der. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ooh Nordby neste! hadde bare sett det i töcksfors jeg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 De har det på MaxiMat på Nordby-senteret hvertfall. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Meny i Tønsberg, og Meny i Hof har visst fått inn Vanilla Coke -bokser. Blodpris (25,-), men verdt det. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Drakk Mountain Dew nesten hver dag da jeg var i USA. Fatter ikke hvorfor de ikke selger den i Norge lengre. Den kan vel ikke ha solgt så dårlig (jeg kjøpte ihvertfall min del ) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Drakk Mountain Dew nesten hver dag da jeg var i USA.Fatter ikke hvorfor de ikke selger den i Norge lengre. Den kan vel ikke ha solgt så dårlig (jeg kjøpte ihvertfall min del ) ja jeg var ganske hissig på det jeg også Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 vekker denne tråden til live igjen jeg. er det noen som vet hvor det er mulig og få kjøpt MNT DEW i norge i 2012 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 vekker denne tråden til live igjen jeg. er det noen som vet hvor det er mulig og få kjøpt MNT DEW i norge i 2012 De selger halvlitersflasker på Deli De Luca for 29 kroner. Ikke så ille som jeg trodde før jeg gikk til kassa med den. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Harrytur er tingen om en ikke får tak i noe i norge, utenom blodpris Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Harrytur er tingen om en ikke får tak i noe i norge, utenom blodpris lyst til og utdype hvor i sverige? Sverige er rimelig stort skjønner du Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Vel, om du drar til svinesund eller nordbysenteret, så tror jeg du finner det uansett. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Rart, har hytte i sverige. Har dratt dit siden 2005, så og si vær eneste ferie og minst 1 gang innom nordy. Aldri sett det på Nordby senteret. Det store rett over grensa, søkte i alle butikkene der også. Fant ingenting, men fant noen nettsider som selger ganske billig 155kr for 12 bokser. Men de selger såklart ikke til norge, dem har dog butikker i gøteborg. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Rart, har hytte i sverige. Har dratt dit siden 2005, så og si vær eneste ferie og minst 1 gang innom nordy. Aldri sett det på Nordby senteret. Det store rett over grensa, søkte i alle butikkene der også. Fant ingenting, men fant noen nettsider som selger ganske billig 155kr for 12 bokser. Men de selger såklart ikke til norge, dem har dog butikker i gøteborg. Sist jeg kjøpte (i fjor) tror jeg det kostet 69,- svenske kroner for en 12-pack på Godisfabriken på Svinesund. Så tror det fortsatt skal være der. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Rart, har hytte i sverige. Har dratt dit siden 2005, så og si vær eneste ferie og minst 1 gang innom nordy. Aldri sett det på Nordby senteret. Det store rett over grensa, søkte i alle butikkene der også. Fant ingenting, men fant noen nettsider som selger ganske billig 155kr for 12 bokser. Men de selger såklart ikke til norge, dem har dog butikker i gøteborg. Sist jeg kjøpte (i fjor) tror jeg det kostet 69,- svenske kroner for en 12-pack på Godisfabriken på Svinesund. Så tror det fortsatt skal være der. Takk gud håper virkelig de har det der da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå