Gå til innhold

Import av Mountain Dew?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir ikke på samme måte som øl på kran! Når man tapper øl fra kran tilsettes ikke kullsyre.

Men i brusautomater tilsettes sirup, vann og kullsyre samtidig, og da blandes det som regel i glasset eller på vei ned i glasset.

9654647[/snapback]

 

Det er nok kullsyre som blir tilsatt i tappekraner på utesteder. Ølet slik det kommer fra produsenten er ganske dødt. Men som du sier, det er ikke helt det samme som med brusautomater. Ølet kommer ferdig i flytende form, ikke i pulver. Uff, grøsser av tanken på øl i brusautomatform. :D

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Endelig har jeg funnet en løsning på problemet!

Har funnet en svensk webshop som selger MD, men de shipper nok bare til Sverige.. Så, må over dit og hente. De selges for ca 9 kr boksen, ikke så ille det. Nå blir det Mountain Dew til jul ;)

 

Da kan du likegjerne dra til Nordby-senteret og kjøpe der. :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Rart, har hytte i sverige. Har dratt dit siden 2005, så og si vær eneste ferie og minst 1 gang innom nordy. Aldri sett det på Nordby senteret. Det store rett over grensa, søkte i alle butikkene der også. Fant ingenting, men fant noen nettsider som selger ganske billig 155kr for 12 bokser. Men de selger såklart ikke til norge, dem har dog butikker i gøteborg.

Lenke til kommentar

Rart, har hytte i sverige. Har dratt dit siden 2005, så og si vær eneste ferie og minst 1 gang innom nordy. Aldri sett det på Nordby senteret. Det store rett over grensa, søkte i alle butikkene der også. Fant ingenting, men fant noen nettsider som selger ganske billig 155kr for 12 bokser. Men de selger såklart ikke til norge, dem har dog butikker i gøteborg.

Sist jeg kjøpte (i fjor) tror jeg det kostet 69,- svenske kroner for en 12-pack på Godisfabriken på Svinesund. Så tror det fortsatt skal være der. ;)

Lenke til kommentar

Rart, har hytte i sverige. Har dratt dit siden 2005, så og si vær eneste ferie og minst 1 gang innom nordy. Aldri sett det på Nordby senteret. Det store rett over grensa, søkte i alle butikkene der også. Fant ingenting, men fant noen nettsider som selger ganske billig 155kr for 12 bokser. Men de selger såklart ikke til norge, dem har dog butikker i gøteborg.

Sist jeg kjøpte (i fjor) tror jeg det kostet 69,- svenske kroner for en 12-pack på Godisfabriken på Svinesund. Så tror det fortsatt skal være der. ;)

 

Takk gud håper virkelig de har det der da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...