ZyberZone Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Etter at Pepsi (uforklarig for meg) droppet Mountain Dew i Norge, så er det kun Deli De Luca som selger det (og noen små spesial-butikker) her. Noen som vet om noe sted man kan importere dette fra til en fornuftig pris (2-4 plater kanskje?). Evt vet om noen importør her i Norge man kan forhøre seg med? Takk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lurer på det samme. Savner Mountain Dew noe så jævligt Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Smaker ikke det så likt Urge? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Tja, om man er forkjølet, og ikke kjenner noen smak, så kan det muligens minne litt om Urge Noen som vet hvem Deli de Luca bruker som imoprtør? Kanskje noen som jobber der vet noe? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) fnnes Deli de Luca bare i Oslo? Endret 5. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Tja, og i Strømmen og Sandvika (men er jo 'nesten' Oslo ) http://www.delideluca.no/ddl_butikker.html Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ER mountain Dew borte?? har jeg faktisk ikke lagt merke til, er ikke så lenge siden jeg kjøpte det på min lokale kiwi butikk... ble glad i mountain dew når jeg så den var med i en simpsons episode.. Homer: "Give me something to drink" Selger: "only crabjuice and mountain dew" Homer: "uuuuuuaasææææj" Selger: "give me the crabjuice" :!: :!: Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, ble borte i starten av 2007 iflg Wikipedia.. Kan ikke skjønne at det gikks å dårlig med den, var jo nesten alltid tomt for brusen når jeg handlet.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ER mountain Dew borte?? har jeg faktisk ikke lagt merke til, er ikke så lenge siden jeg kjøpte det på min lokale kiwi butikk... ble glad i mountain dew når jeg så den var med i en simpsons episode.. Homer: "Give me something to drink" Selger: "only crabjuice and mountain dew" Homer: "uuuuuuaasææææj" Selger: "give me the crabjuice" :!: :!: 9647858[/snapback] Haha, konge! Jeg elsker Homer. Kommentar til deli deluca: Finnes to butikker i Bergen også, aner ikke hvorfor de ikke er på nettsiden. Var det ikke hansa eller en av de store produsentene som lagde Dew på lisens? I såfall så burde du lete etter tilsvarende produsent i Sverige eller et annet land som forsatt distribuserer Mountain Dew. Lykke til! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 En kompis av meg hadde dilla på Mountain Dew før det kom til Norge. Han hadde smakt det i junaijten. Han påstod at den som ble produsert i Norge ikke var like god... Noen som kan bekrefte? Selger Deli importert Dew? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg vet ikke hvordan det er borte i junaiten, men drakk MD seinest på torsdag i spania og det smaker helt likt der som her. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Vel, personlig mener jeg også at det var smaksforskjell mellom det som ble produsert i Norge (av Ringnes), og den som blir produsert i USA. Deli selger importert MD ifra USA ja. Ser kanskje ut til at jeg får ordnet meg 4 brett, skal se om jeg får en god nok pris først Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Den amerikanske er bedre ja. Samme med Fanta også. Fanta er mye bedre i statene. 1 Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Den amerikanske er bedre ja. Samme med Fanta også. Fanta er mye bedre i statene. 9650633[/snapback] Det må være Hansa som troller for å få nordmenn til å drikke ekte Solo. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har drukket det en gang og smaken minte meg om Sprite uten kullsyre Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hmmm, gikk til helvete. Fikk ikke en god nok pris (litt over 20 kr boksen), og de andre jeg pratet med ville ikke shippe til meg.. Vurderer å kjøpe dispenser... Bedre enn ikke noe http://www.nationwidecandy.com/candy/itemd...=040009&eq=&Tp= Hehehe Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Endelig har jeg funnet en løsning på problemet! Har funnet en svensk webshop som selger MD, men de shipper nok bare til Sverige.. Så, må over dit og hente. De selges for ca 9 kr boksen, ikke så ille det. Nå blir det Mountain Dew til jul Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hmmm, gikk til helvete. Fikk ikke en god nok pris (litt over 20 kr boksen), og de andre jeg pratet med ville ikke shippe til meg.. Vurderer å kjøpe dispenser... Bedre enn ikke noe http://www.nationwidecandy.com/candy/itemd...=040009&eq=&Tp= Hehehe 9652088[/snapback] Da er spørsmålet om det bare er å blande det som saft eller om man trenger en slags blandemaskin for et bra resultat... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du trenger nok en slags tappekran med CO2 patron, eller noe i den duren. På samme måte som du tapper øl på kran... Men det er godt mulig jeg tar feil, i såfall er det ikke rart at dispenserbrus er veldig tamt. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 fnnes Deli de Luca bare i Oslo? 9644632[/snapback] er i bergen oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå