Gå til innhold

Hvordan koble xbox 360 til ny lcd

-Mav-

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt ny skjerm (hp w2408) som har vga og dvi utgang. Har tenkt å kjøpe xbox 360 og lurer på hvordan jeg skal koble denne til skjermen. Skjermen harrr ogsrå 1920x1200 oppløsning, blir det 1080p oppløsning på xbox? Hører jeg bør kjøpe premium utgaven siden den har hd av kabel (or something). Trenger jeg hdmi kabelen som følger med elite utgaven kanskje? Hvordan blir det med lyden, siden jeg har et creative 5.1 set hjemme....må jeg bytte på lydkablene mellom xbox og pc inn til basskassen på lydsystemet hver gang jeg skal bytte mellom xbox og pc? Er det mulig å bruke PC-en samtidig som jeg har xboxen på? (bytte skjermbildet ved å trykke på en knapp?)

Mange spørsmål, men skulle gjerne hatt svar på dem før jeg evt kjøper xbox denne helga:) Gleder meg

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det der en TV eller PC-skjerm?

Edit: Ser ut som PC-skjerm...

Da er vel Premium + VGA-kabel beste valget (tror jeg). Selvsagt er jo Elite (+ VGA-kabel) et greit valg også, siden harddisken er såpass mye større.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Er pc skjerm ja...men vga blir bra nok kvalitet når jeg har mulighet til dvi, hdmi og alt det der?

9634793[/snapback]

Du får jo ikke brukt HDMI på den skjermen der, så beste løsning blir VGA.

Jeg bruker VGA selv, og er kjempe fornøyd! Min skjerm er CRT, og bildet blir bra. Din er LCD, så det blir nok bedre :)

Lenke til kommentar
Den hd av kabelen som følger med premium pakken kan vel brukes til dvi kontakten til skjermen for bedre kvalitet enn vga? Hvordan blir det med lyden da for å slippe bytte om ledninger hele tiden?

9635002[/snapback]

Det er mulig. Jeg bruker PC-høytalere i alle fall. Måtte kjøpe to småting til, men de vet jeg ikke hva heter. Tror den éne er ensånn liten AV-kabel med jack-inngang. Også en sånn liten dings som gjør om den hvite og den røde pluggen om fra "han" til "hun".

EDIT:

Her er et dårlig bilde av hvordan jeg har satt det opp :p

post-111672-1191511751_thumb.jpg

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...