Petterahl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Jeg lurer kort og godt på hvordan jeg sletter cash/bufferminne på min xbox 360? Veit at det er mulig, men er usikker på fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 thx, det var raskt =) Lenke til kommentar
Matta1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 PS: Hvis du bare skal slette cache minne til ett spill, kan du bare holde inne "A" før spille har loadet. Vet ikke om det fungerer med alle spill, men det funker i alle fall på Oblivion Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 må bare spørre jeg, er litt noob på utrykk og sånn..... men dette vil ikke formatere maskinen min?tenkte på den koden på bildet ditt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Nei, det vil ikke formatere HDD'en din. Men det vil fjerne cachen\bufferminnet, dette inneholder f.eks oppdateringer til spill. Oppdateringene laster du fort ned igjen, du må også få med deg at noen spill må ha den seneste updaten for å kunne laste inn savegames. Endret 9. november 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er det noen ulemper ved å fjerne cachen? Jeg har hørt at ting i Oblivion har forsvunnet av og til når man sletter cachen, og jeg har selv opplevd at hesten jeg red på var borte vekk da jeg lastet inn spillet. Heldigvis kom hesten tilbake ved å restarte maskinen. Men jeg ble litt ekstra paranoid etter dette. Så, er det noen minuser ved å slette cachen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå