jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg aner ikke åssen jeg klarte det. Men på bassen så klarte jeg å klemme inn det i midten... og det går jo ikke an å få ut. Har det noe å si på lyden? Det innerste på selve høytalleren, håper dere skjønner hva jeg mener . Det har skjedd på bassen.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis snterdelen sitter fast vil ikke høytaleren kunne vibrere og gi lyd. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er jo sånn runding.. også sånn liten kul i midten... det er den som er trykka inn... er den fullstending ødelagt da? Bare hørt noen si at det ikke gjør noe... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er ingen entustiast, men har ikke hørt spesiell ulyd der høyttaler buen i midten er klempt på av diverse unger. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det har som regel ingenting å si på lyden tror jeg, så med mindre du merker noe går det greit. Pent er det ikke, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kalles "støvkopp". Av og til kan man suge den ut igjen med støvsuger om man er forsiktig. Skal ikke ha noe å si for lyden om den buler innover. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det finnes vell spesielle instrumenter for å ta ut sånne? Mener å ha sett det. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Løste seg, tok den ut ved å nappe med brunteip! takk Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Triks for å få den ut igjen: Du trenger en limpistol, og en hyssing. Deretter limer du fast hyssingen på denne kulen, venter til det har tørket, og drar den forsiktig ut. Det kan ikke garanteres at den blir som ny igjen, men.. EDIT: Oj! Jeg så visst ikke at det var løst jeg.. Endret 5. oktober 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå