Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første kjæresten. Be ho med hjem


Gjest Nervøs

Anbefalte innlegg

Gjest Nervøs

Hei..

 

Jeg er 14 år, fyller 15 om 1 mnd, og har fått meg kjæreste på samme alder. hun går i parallellklassen min.

Jeg har aldri før hatt en kjæreste, og jeg er vel den typen som er veldig avhengig av datan min, og bruker mesteparten av fritiden min foran den.

 

Men jeg tenkte det var på tide å be henne med hjem nå da, men jeg er veldig usikker, med tanke på at jeg liksom aldri har hatt kjæreste før og den slags.

Jeg bor på gård litt utpå landet, så er liksom ikke bare å "gå ut".

 

så jeg hadde satt pris på litt tips til hva jeg kan gjøre. Hun kommer i morgen kveld.

Sett litt rundt her og sett at en video slår godt an, men jeg har ikke noe TV på rommet, jeg bruker bare datan jeg. Skal ejg se en film, ser jeg den på PC-en.

 

Det er klart vi har flere TV'er i huset, men vil liksom ikke være så innpå resten av familien nå i førsten. Hadde liksom tenkt å holde meg mest på rommet mitt nå.

 

Er det noe jeg bær tenke på, hva slår godt an?

 

Ja, setter pris på alle forslag og hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En film kan nok være en god ide. Har du en du kan vise på PC-en (hvis du har ok lyd fra den, og en plass å sitte for dere begge)? Kjekt å velge en film som er kjæreste vennlig..

 

En tur ut i naturen er også å anbefale hvis været er fint. Månen lyser jo tidlig nå for tiden og høstfargene er fine. :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
For 15 år gammel jente? Setter ho pris på en tur i naturen? :p

 

Takk for tips ^^,

9634010[/snapback]

 

 

Det vet man aldri, jenter er forskjellige uansett alder.

 

Jeg laga blodig biff til min samboer første gangen jeg lagde middag til henne. Det jeg ikke visste var at hun aldri hadde spist biff på den måten før og at hun syntes tanken på å spise blodig biff rett og slett bød henne imot. Hun spiste maten sin og vil faktisk ikke ha biffen på annet vis i dag.

 

En film hjemme er en perfekt måte å ta henne med hjem på. Kjøp inn litt snacks og brus eller noe slikt også så har du en flott kveld. Er ikke så mye som skal til å få en perfekt aften. Det er de små detaljene som teller. Noen talglys eller telys spredt rundt i rommet. Gjerne med lavendel i, da lavendel sies å være beroligende.

 

Det er egentlig bare å bruke fantasien. Du kan jo også be om å få ha stua for deg selv i kveld. Få foreldrene dine til å ta seg en tur til naboen eller spørre om ikke de kan ta seg en romantisk kveld ute.

 

Eller rett og slett spørre om du kan flytte en TV og video/DVD-spiller inn på rommet for i kveld.

 

Det er mange løsninger her da.

 

Lykke til! Håper dere får en koselig kveld.

Lenke til kommentar

Etter min erfaringer liker jenter å gå tur uansett alder. Så min slagplan for kvelden hadde vært:

En liten tur -> Kopp te/kaffe -> Film -> Kos.

 

EDIT: Hugh Grant filmer som Gutter er Gutter, Bridget Jones osv har pleid å funke hvis du ikke aner hva hu liker.

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
Hvis hu er av den skvetne typen kan det jo være greit med en skrekkfilm da

Når den blir skummel kan du tilby en trygg armkrok ;)

9634327[/snapback]

Jaså pus, sådet var tankten din bak alle de skummle filmene vi har sett xD :love:

 

Tråstarteren; Bare ta det med ro, vær deg selv, sett på en film også bare la det gå som det går :)

Vi jenter er ikke så skumle som vi vil ha det til ;)

 

Håper du får en strålende kveld med kjæresten (:

Lenke til kommentar
Er ikke så mye som skal til å få en perfekt aften. Det er de små detaljene som teller. Noen talglys eller telys spredt rundt i rommet. Gjerne med lavendel i, da lavendel sies å være beroligende.

9634067[/snapback]

Tror du skremmer en 14 år gammel jente hvis du kjører på med lavendel og gudvethva.

 

Mine tips er som følger:

Sett på Meet the Parents/Hitch eller en tilsvarende film, og hold rundt henne eller hold henne i hånden mens dere ser på filmen. Husk også på at en romantisk komedie ofte slår bedre an enn en romantisk drama-film. Og demp lyset/ha det helt mørkt.

 

Hvis du går for snack så kjøp noe man kan spise enkelt & greit, og som ikke søler/fetter til fingrene så mye.

 

Ellers så gjelder det egentlig bare å være seg selv mens du spiller på dine beste sider, siden du allerede har kapret damen. :)

Endret av Tiamin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...