PMnormal Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg ville tippe at Armani ville skreket av redsel om han fikk et D3/1DmkIII som julegave. Han bør jo tross alt være vant med det designkonseptet etter hvert, i og med at veldig mange motefoto og studiofotografer har brukt 1Ds/1Ds MkII i en årrekke nå. Hei mister kverulant! Dette var ment som en kommentar til SteffenM2's post om at huset "så ikke ut". Som du sikkert forstår, så var Armani og hans smak tatt som et eksempel for å sette denne usmakelige kommentaren på spssen; og peke ut at proffhus først og fremst ikke er designerhus, men derimot bygd opp med tanke på å være så funksjonell som mulig. -MightyTwin. Trodde du spøkte. Det gjorde i alle fall jeg :!: Edit: Tøyset, mente jeg. Edit: Canons proffhus har forøvrig alltid hatt et fremragende design, selv om de i tillegg er praktiske. I gamle dager syntes jeg at amatør og semipro-Eos så helt grusomme ut, men Eos 1 har alltid vært et vakkert eksempel på italiensk designkunst, i likhet med Nikons proffhus. Italdesign er vel firmaet som står bak Canons Eos-serie, og de lykkes åpenbart mer etter hvor mye kundene til slutt skal betale for produktet. Endret 21. oktober 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå