Gå til innhold

Test av Canon EOS -1D Mark III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å kalle det "første test" er vel litt drøyt...

Kameraet her vært ute siden februar.

https://prisguiden.no/product.php?product...4&view=articles

9633869[/snapback]

Har ikke sett noe tester av dette kameraet på nettet før som jeg kommer over.

Kjøpte bladet Fotografi for noen måneder siden , og der er vel den testet ganske så grundig.

Konkluksjonen var vel noe som at det var det beste kameraet som Canon har laget noensinne.

Dynamikken i bildene er rett og slett enestående , og konkurerer med letthet mot EOS 5D

Lenke til kommentar

1Ds MkIII, 14 2.8 II, 24 1.4, 35 1.4, 50 1.2, 85 1.2 II, 135 2.0, 200 2.8, 300 2.8, 400 2.8, 500 4.0, 600 4.0, 1200 5.6, ST-E2, 580EX II x 10.

Er dere med meg? :cool:

Edit: jeg tenkte ikke å ha alle i sekken, bare ha tilgang til de hvis man ville :)

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg ville tippe at Armani ville skreket av redsel om han fikk et D3/1DmkIII som julegave. ;)

Han bør jo tross alt være vant med det designkonseptet etter hvert, i og med at veldig mange motefoto og studiofotografer har brukt 1Ds/1Ds MkII i en årrekke nå.

Hei mister kverulant! Dette var ment som en kommentar til SteffenM2's post om at huset "så ikke ut". Som du sikkert forstår, så var Armani og hans smak tatt som et eksempel for å sette denne usmakelige kommentaren på spssen; og peke ut at proffhus først og fremst ikke er designerhus, men derimot bygd opp med tanke på å være så funksjonell som mulig. ;)

-MightyTwin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...