SunMaster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Da jeg oppdaget at mine to eldre (fra nesten 5 til 10+ år) Sigma objektiver ikke fungerte sammen med min canon 30D lagde jeg en tråd på det. Svaret var at slik var det bare på disse billige objektivene, og det var ingenting å gjøre med det. Det stemmer forsåvidt, men jeg sendte en mail til Fotovideo der jeg forklarte saken. Han sjekket først opp i om det nyeste objektivet lot seg oppgradere, før han ga meg et tilbud på den nye digitale varianten av dette rimelige objektivet. Jeg svarte at jeg ikke ønsket å kjøpe et objektiv av den klassen igjen, og at jeg derfor så på Sigma 18-50 F2.8 og Tamron 17-50 F2.8 som alternativer. Jeg mottok denne mailen : Hei igjen. Kan selge deg Sigma linsen for Kr. 3000,-. Skulle være en bra pris. Dette er igjen som en liten smøring da det gamle objektivet ikke lar seg oppgradere. Med vennlig hilsen Ole Vågårøy Service Fotovideo Oslo AS Etter å ha vært utsatt for Amentio i forbindelse med en defekt strømforsyning var det en fornøyelse å få en langt bedre service enn jeg kunne forvente. Credit where credit is due, er det ikke det vi snart sier på norsk? Endret 5. oktober 2007 av SunMaster Lenke til kommentar
froskenfredrik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har selv bare gode erfaringer med fotovideo. Kjøpte en demo Canon 400D, som de glemte å sette batteriet inn i. Jeg stakk innom butikken etter å ha fått pakken i posten for å prøve å løse dette. Jeg fikk et splitter nytt batteri øyeblikkelig, ingen spørsmål, ingen usikkerhet. Stolte på meg fult og helt, uten at jeg kunne bevise at jeg ikke hadde fått med batteri. Kjempeservice! Da jeg gikk til innkjøp av dette kameraet sende jeg også noen mail til kundeservice med spørsmål om forskjellige objektiver. Der fikk jeg gode og fyldige svar med en gang. Det er det ikke ofte man opplever med nettbutikker! Jeg skal definitivt handle hos de igjen! Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har samme erfaringer selv. Sendte en mail om at Sigma objektivet mitt var ett "mandagsobjektiv" og fikk et nytt objektiv på med en gang. Kjempeservice! Handler gjerne med FotoVideo igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå