Heimert-kongen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det sant at brus er kreftfremkallende? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja! Helt klart.. Men du må huske på at det er også melk, poteter, forstoppelser, mais, alt av grønnt osv! Jeg ville ikke brydd meg så mye om brus var kreftfremkallende, heller om problemet med at det er altfor mye sukker i det (hvis vi snakker om feks Cola da) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror heller jeg hadde bekymret meg for vekta ved mye brus drikking enn på kreft! Snart er vel alt kreft fremkallende, så det beste er vel å ikke spise i det hele tatt Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Bra. Det var en som sa det for å skremme meg. Han synes tydeligvis at jeg drikker for mye brus. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 En annen ting du også burde tenke på er diabetes. Det er vel kanskje en ille ting som du har sjangs for å få vist du drikker store mengder brus Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tviler på at du får kreft av å drikke brus, men sjangsen for å få diabetis øker en del hvis du drikker mye brus. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At du kan få kreft av å drikke brus har jeg aldri hört om. Men alt er vel skadelig i voldsomme mengder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå