Random Hero Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei, Tenkte det var på tide med en bildetråd fra The eXperience, slik at alle vi som ikke er der, kan se hvordan det er der. Så alle som er der, frem med kamera og ta bilder, og legg de ut her Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det beste foreløpig er nok å se på webcamet: http://etv.theexperience.no/webcam/ men kan sikkert ta noen bilder når jeg kommer der visst du er interessert(er der ca klokka 9 ikveld) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det kommer en del video fra eTV senere i kveld. Vi jobber hardt med saken. =) Tror nok det kommer en nyhet på theexperience.no med et par bilder som oppsummerer den første dagen også, senere i dag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg vil ha bilde av Fubar streakende igjenom rekkene med pacman malt på røven Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det beste foreløpig er nok å se på webcamet:http://etv.theexperience.no/webcam/ men kan sikkert ta noen bilder når jeg kommer der visst du er interessert(er der ca klokka 9 ikveld) 9633700[/snapback] Har sett litt på webkamera Du må gjerne ta litt bilder når du kommer dit Det kommer en del video fra eTV senere i kveld. Vi jobber hardt med saken. =) Tror nok det kommer en nyhet på theexperience.no med et par bilder som oppsummerer den første dagen også, senere i dag. 9633770[/snapback] Konge Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Lover ingenting, kan glemme det, men skal prøve å hvertfall legge ut et bilde eller tre Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Her er et av et av switchrackene: Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 http://galleriet.amobil.no/?view=image&gal...&imageId=368616 Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Skulle gjerne legget ut noen bilder, men har selvfølgelig glemt overføringskabelen ........................ Visst noen har en(er canon ixus 700) hadde det vært veldig greit om jeg kunne lånt den... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 seriøst, live cammen til etv er håpløs... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva med en SD-kortleser eller standard miniusb kabel? Ikke at jeg er på lanet, ville bare komme med noen alternative overføringsmetoder. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 resten av bildene mine hadde sucky kvalitet eller er rett og slett dårlige bilder Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Brannalarmen gikk... Kantina Inngangen til messeområdet NM i Fifa08.. og Muligheten til å prøve Crysis så lenge du vil? 6-8 kjempegode PC-er som man kunne spille world in conflicts på...Tror de har en compo der akkurat nå... Scenen i messeområdet hvor du kan se programverten i nrk spiller, som sendes fra vallhall Logitech produkter Ikke så allverdens, tok bare noen for gøy.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg