Anubizzzz Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ok jeg vet d er mange som gleder seg til zelda på GC. Men jeg syntes dere burde ta en titt på disse screenshotene før dere gleder dere for mye! http://eurogamer.net/content/ss_zelda_gc :o Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Skulle de gjøre så vi gleder oss mindre? Damn, det spillet blir så bra Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ææææssjjjj! Glad jeg ikke har tenkt å kjøpe GC nå ja. Snakk om voldtekt av Zelda serien. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva? Zelda: The Wind Waker ser da vitalt og energisk godt ut? Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 jeg syntes d er total ødelegging av spillet! se på grafikke jeg hadde forventa mye mere enn d! Lenke til kommentar
Biera Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Å dømme Zelda GC etter stillbilder er like idiotisk som å dømme en Miyazaki-film etter stillbilder! Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 det ser jo ganske kult ut da. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Forøvrig kan jeg ikke helt ta Anubizzzzzzz seriøst siden: 1. Han klarer ikke å finne en avatar som vises 2. Han bruker n00b-bokstaven z i nicket sitt 3. Han gleder seg til Unreal 2, som kun er singleplayer, og Unreal 1 singleplayer SUGDE. Gleder deg vel ikke kun på grunn av grafikken? 4. Han klarte å stave "noen" feil Lenke til kommentar
Byggerne Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ikke klag over grafikken. Den er rett og slett bare genial. Den passer omgivelsene perfekt, bare sjekk ut bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå