RottePostei Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Vurderer å kjøpe en Wacom Bamboo, men sliter litt med å finne ut hva som er forskjellen på Bamboo Fun, Bamboo og Bamboo One. Wacom sine sider har en elendig flash der det står at Bamboo Fun er den som egner seg best til det meste, men det står selvsagt ikke hvorfor... Er det pga. medfølgende software eller er det forskjeller i selv hardwaren? Noen som vet? Edit: Skal brukes til foto Endret 4. oktober 2007 av RottePostei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bamboo er vel ikke akkurat tegnebrettet som jeg ville brukt til å redigere bilder. Ville heller valgt Graphire4 eller Intuos til det formålet. Hvorfor, vel, jeg er i grunn ikke helt sikker, men det er Graphire og Intuos er brettene som er beregnet på den slags arbeid (utifra det jeg forstår). Graphire er for amatører som vil holde på med digital tegning/bilderedigering og slikt. Intuos er for proffesjonelle som driver med tegning og bilderedigering. Men rett gjerne på meg, jeg kan ikke så mye om dette. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Så vidt jeg har forstått det, er Graphire på vei ut, mens Bamboo skal overta den delen av markedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så vidt jeg har forstått det, er Graphire på vei ut, mens Bamboo skal overta den delen av markedet. 9636173[/snapback] Jaså? Merkelig, det har jeg ikke fått med meg. Mener å huske å ha lest ett eller annet sted at Bamboo var mer beregnet på notatskrivning og slikt mens Graphire og Intuos var på den mer kreative linjen. Uten å si noe sikkert vel og merke. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Leste det her: http://blog.wired.com/gadgets/2007/09/wacom-bamboo-re.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå