M1710 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har du? Hva synes du? Har selv sett ferdig begge sesongene nå, og det var en merkelig serie Slutten var jo ikke noe særlig, skulle tro det var en sesong til, men det er det vel ikke? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Husker jeg så første sesong da jeg var en liten dritt. Husker bare den skummle fossen. Forresten: Den fosselyden er ikke en fosselyd. Lyden er komponert fra et løvebrøl som er sterkt modda til å høres ut som en foss ... for at den skal høres skummel ut Lærte på lydskolen en gang. Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Genial serie. Rådigger den. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har du? Hva synes du? Har selv sett ferdig begge sesongene nå, og det var en merkelig serie Slutten var jo ikke noe særlig, skulle tro det var en sesong til, men det er det vel ikke? 9633538[/snapback] Jeg så den når den gikk på NRK for mange år siden..første sesongen (?) er kjempebra,men synes 2 sesong var mer ujevn,og at slutten var litt merkelig...men alt i alt en super serie :-) I tillegg har den et dødsfett soundtrack Endret 5. oktober 2007 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, slutten er rar, men det er fordi det er en slags protest av de som lagde serien, fordi den ble tatt av luften før de "ble ferdig" Det var ikke noen ferdig plan over hva som skulle skje utover i serien, og den ble tatt litt på sparket faktisk. De viste aldri hva Lynch skulle finne på for nese episode. Dette var ikke tv-kanalene noe fornøyd med, og det hele begynnte å bli alt for sært, spesielt etter at det faktiske mordet ble avslørt men serien fortsatte, så de avsluttet serien. (seer tallene begynnte selvsagt å synke) David Lynch (som har laget serien) likte dette dårlig, og valgte å ta livet av hovedpersonen som en protest mot at de fikk for dårlig tid, og viste på denne måten at Dale Cooper ikke hadde funnet alle ledetrådene og var for dårlig forbered på sluttscenen i det røde rommet.. Eller noe sånn.. tøff serie er det hvertfall, men hater slutten Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Knalltøff serie, absurd og komisk. Men jeg synes slutten var dritt, uten at jeg skal ødelegge for noen eventuelle seere her med spoilere. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 En typisk bra serie som dumme amerikanere ikke skjønte og som ble tatt av lufta, ala Carnivale. Lenke til kommentar
guest315 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) ---- Endret 7. oktober 2007 av guest315 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 The music gives me the creeps Bra serie, men veldig spesiell Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 sett serien før, og følger med i helger når den går på tv3 om morran. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skjønte ikke filmen da.. Helt andre skuespillere og bare masse rare greier egentlig Lenke til kommentar
Meits Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 "Noen som har sett Twin Peaks?" Er ikke denne serien omtalt som verdens beste både her og der? Det nok en andel som har sett den. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Endelig er hele Twin Peaks samlet i én boks (region 2 m/norsk tekst). Kjøpte min i dag. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå