Shin Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Velkommen til Shin's tanker HF! Vel i løpet av de siste årene har jeg funnet ut at det er ekstremt lite jeg egentlig har lyst til å gjøre. Kan jo godt hende at jeg er lat...men ihvertfall sånn jeg føler. Er rimelig lei av å gjøre det samme gamle: mandag-fredag(skole/jobb/trening/venner/damer) fredag-søndag(dra ut å drekke/trene/venner) Alle sammen har vel en gang følt at de har lyst til å tilfeldigvis snuble inn i en portal i en annen verden? en verden uten skytevåpen, en verden med magi, en verden med fabeldyr(Drager, enhjørninger og lignenes), en verden hvor faktisk DU kan bety noe. Jo vist er venner/skole/jobb greit, men jeg føler at alt dette er ikke nok. Jeg trener aktivt karate og kendo. Hvorfor? har jeg aldri vist, bare følt at jeg må det. at jeg kan hende til å få bruk for det en gang. Men alle vet at kendo nå tildags er egentlig kanskje ubrukelig. Karate? tja er vel greit i selvforvar men alt som trengs nå er at en femåring kan sikte på deg med en pistol og pang... så enkelt er det å drepe. se nedi diverse U-land hvor barn nedi 7 år er barnesoldater og dreper folk daglig. Hva har skjedd med ære? Den tiden da folk av en viss rank eller status var æret og respektert. Den dag i dag er det fint få mennesker som jeg respekterer(Selvfølgelig vis man er veldig relgiøs så ser man på lederene av relgionene som en man skal ære)men hva med oss som ikke er relgiøs? som bare vandrer rundt i denne håpløse æreløse verdenen. Vi som har lyst til å kanskje lede et folk? eller føle at noe er det rette tingene å gjøre. Da snakker jeg ikke om å følge den gamle damen med stokk over et vel traffikert vei. Vis Mr. Verdens politi Bush hadde krevd at jeg skulle bukke i hans nærvær, snakke respektert til han siden han er president ville jeg fint bedt han kysse meg der sola sjeldent skinner. Se på konge familien i vårt land. Vår prinsesse Martha virker som er på en heftig syretripp hvor hun kan snakke med engler og hellbrede folk. Og se på hennes sjarmør da...Ari Behn....Som tror han er en viktig person og skriver bøker som "Trist som faen". Har selv møtt kongen og snakket med han og tatt han i hånden. min konklusjon er at han er bare en pengesuger av en gammal mann. Ah livet er hardt som konge i vårt land.. Som mange andre er jeg en av de som søker trøst og ære i onlinespill og fantasi serier/bøker. Hvor man lever i en fantasi verden og er en kriger/magiker. Jeg spilte World Of Warcraft aktivt i nesten 2 år og jeg var en av de mest respekterte spillerne på servern min(det vil si at jeg var en nolifer med EPIX!!). Folk ble glad når jeg pratet med de, og de både bukket og neiet og det som var. Nå har jeg jo sluttet Med WoW men nå ser jeg heller på en Anime serie eller gode Heroes. Hvor jeg drømmer meg vekk og håper at jeg en gang kan få en mening i livet... et kall...for meg... Verden er skitten, og vis vi en gang skulle få kontakt med andre inteligente livsformer fra universet hva tror du de hadde gjort når de hadde sett standen vår verden er i? Fattigdom, korrupsjon, kriminalitet, krig, drap, naturkatastrofer skapt av konsekvenser av menneskelig handlinger, folk som leker pelle politi på høyere status(det vil da si Bush og gjengen). Vel jeg håper at en gang, at jeg kan snuble inn i en portal til en verden hvor skytevåpen ikke finnes. en verden hvor ære finnes, en verden der jeg kan gjøre en forskjell. Dette var da min lille håpløse rant...Fikk plutselig masse forskjellige tanker i hue som ville ut ;> Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du trenger ikke å poste samme posten 2 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå