Gå til innhold

Har ebgames fått flere konsoller?


C-Style

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en telefon i forgårs om at Eliten hadde kommet inn på EB Games i Moss. Men når jeg spurte om når jeg kunne hente den så henviste de til at forhåndsbestilte varer holdes av i 48 timer... Altså jeg har ventet i 3,5 måned - er det mulig å hente den i helgen liksom...? :roll:

Ringte dem igår og forklarte at jeg ikke kunne komme igår eller idag, og de var nå hyggelige lot meg få hente til helgen. Men hadde de nektet, så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort... :cry:

 

Selv om det har tatt lovlig lang tid, så har EB vært veldig hjelpsomme. Fikk også tilbud om Halo Edition for litt over en måned siden, men tok ikke den dealen.

 

Noen som husker hvilke spill som ikke ble godtatt i innbytte? Jeg har plukket ut 10 spill, så jeg tror det burde gå greit, men kjekt å vite om noen av de ikke går.

Lenke til kommentar
Min var produsert 22-10-2007. Om ikke denne har 65 nm begynner jeg å lure. Og ja, den er stillere en første-generasjon, så da regner jeg med at jeg sitter på Falcon :)

Hvis du ser etter hvor mye effekt den bruker, så finner du ut. Se på boksen. Bruker den over 200w er det ikke Falcon. Bruker den 170 eller noe sånt er det en Falcon

Lenke til kommentar
Min var produsert 22-10-2007. Om ikke denne har 65 nm begynner jeg å lure. Og ja, den er stillere en første-generasjon, så da regner jeg med at jeg sitter på Falcon :)

Hvis du ser etter hvor mye effekt den bruker, så finner du ut. Se på boksen. Bruker den over 200w er det ikke Falcon. Bruker den 170 eller noe sånt er det en Falcon

 

Hvor nøyaktig står det?

 

Noen som husker hvilke spill som ikke ble godtatt i innbytte?[/i] Jeg har plukket ut 10 spill, så jeg tror det burde gå greit, men kjekt å vite om noen av de ikke går.

 

Releasespill går ikke (PGR3, Kameo osv) Ellers skal alt gå. Tenk "nytt"

Lenke til kommentar

PGR3, Ghost Recon, Fifa WC, Perfect Dark og et spill til var ekskluderte.

Aker Brygge får sikkert maskiner de også, vet at flere har blitt sendt ut selv til de som ikke har bestillinger.

 

Angående bråk så syntes jeg den bråker minst like mye som min gamle 360.

Kanskje litt mindre støy fra DvD leseren men ellers bråker den fortsatt voldsomt dessverre :-(

Lenke til kommentar

Hentet min i dag på EB Games på Strømmen.

Det blir deilig med Falcon slik at jeg slipper å bekymre meg for hvor lang tid det går før jeg igjen må sende xboxen inn på service pga ROD.

Merket at dvdrom'en var litt roligere enn tidligere og det gjør ikke akkurat noe det.

Fint å også kunne benytte hdmi kontra dvi/vga selv om jeg ikke ser noen forskjell.

 

Trodde først at jeg mistet muligheten for "optical audio out" til forsterkeren, men heldigvis fulgte det med en audio adapter til Elite'en som man kan koble til inn i tillegg til hdmi kabelen.

 

Nå trenger jeg bare en kabel for å overføre harddisk innholdet fra den gamle til den nye xbox'en. Tar vel sikkert over en måned for å få den fra Microsoft, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Man har jo en måned på å levere tilbake den den gamle hos EB Games. Hvis noen har en kabel å låne meg i Oslo-Eidsvoll området så skrik ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Hentet min i dag på EB Games på Strømmen.

Det blir deilig med Falcon slik at jeg slipper å bekymre meg for hvor lang tid det går før jeg igjen må sende xboxen inn på service pga ROD.

Merket at dvdrom'en var litt roligere enn tidligere og det gjør ikke akkurat noe det.

Fint å også kunne benytte hdmi kontra dvi/vga selv om jeg ikke ser noen forskjell.

 

Trodde først at jeg mistet muligheten for "optical audio out" til forsterkeren, men heldigvis fulgte det med en audio adapter til Elite'en som man kan koble til inn i tillegg til hdmi kabelen.

 

Nå trenger jeg bare en kabel for å overføre harddisk innholdet fra den gamle til den nye xbox'en. Tar vel sikkert over en måned for å få den fra Microsoft, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Man har jo en måned på å levere tilbake den den gamle hos EB Games. Hvis noen har en kabel å låne meg i Oslo-Eidsvoll området så skrik ut :thumbup:

 

Bruk minnekort. Jeg gjorde det. Satte den gamle hd på Elite og overførte savedgames og themes på minnekortet . Om det ikke er plass til alt, så ta det i puljer. Man må være pålogget gametaget sitt på den nye hd for å kunne overføre. Demoer og Arcade laster jeg ned på nytt om jeg trenger det. Gamertag kan man egentlig drite i å overføre. Det er kun å velge "recover gameretag" på den nye hd og deretter overføre alt av savedgames fra minnekortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...