Gå til innhold

Har ebgames fått flere konsoller?


C-Style

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvilke fordeler har egentlig Elite? HDMI og hd (kan kjøpes løst) er ok, men det jo kun Halo Edition som bruker 65nm. Elite skal bråke like mye.

 

Elite har også 65nm, men dette gjelder ikke alle modellene.

Støy avhenger i størst grad av dvd-drevet.

 

Fargen, større HD og selvfølgelig at det er 65nm (hvilket jeg skal forsikre meg om før den kjøpes) er det som gjør den aktuell for meg.

Lenke til kommentar

Dette blir muligens litt for off topic, men Expert Vika har inne Elite med Falcon.

Trodde aldri jeg skulle ende opp med å kjøpe noe som helst fra den kjeden, men usikkerheten rundt bestilling av Elite på diverse nettbuttikker og det faktum at det ikke renner over av disse konsollene, så dreit jeg litt i prisen på nesten 4000 og slo til.

 

Jaggu er jeg ikke fornøyd med å bytte ut min gamle Core også :)

Skjønte fort at det har vært noe rart med min tidligere konsoll i forhold til støy, da denne bråker uendelig mye mindre.

I dashboard er den knapt mulig å høre, og under spilling er den absolutt ikke sjenerende.

 

Edit; MPX har nå bekreftet at Elite-ene de har er av typen med Falcon.

For sent svar for mitt vedkommende, men muligens noe enkelte her er interessert i å vite.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Dette blir muligens litt for off topic, men Expert Vika har inne Elite med Falcon.

Trodde aldri jeg skulle ende opp med å kjøpe noe som helst fra den kjeden, men usikkerheten rundt bestilling av Elite på diverse nettbuttikker og det faktum at det ikke renner over av disse konsollene, så dreit jeg litt i prisen på nesten 4000 og slo til.

 

Jaggu er jeg ikke fornøyd med å bytte ut min gamle Core også :)

Skjønte fort at det har vært noe rart med min tidligere konsoll i forhold til støy, da denne bråker uendelig mye mindre.

I dashboard er den knapt mulig å høre, og under spilling er den absolutt ikke sjenerende.

 

Edit; MPX har nå bekreftet at Elite-ene de har er av typen med Falcon.

For sent svar for mitt vedkommende, men muligens noe enkelte her er interessert i å vite.

 

 

Bytte inn Core? Hvor får du gjort det utenom på EB Games?

Byttet du den inn på Expert? Jeg har egentlig aldri brydd meg om Elite og jeg har egentlig likt denne hvite fargen på Boksen, men kanskje jeg skal slå til jeg også, hvis det er mulig?! :)

Lenke til kommentar
Dette blir muligens litt for off topic, men Expert Vika har inne Elite med Falcon.

Trodde aldri jeg skulle ende opp med å kjøpe noe som helst fra den kjeden, men usikkerheten rundt bestilling av Elite på diverse nettbuttikker og det faktum at det ikke renner over av disse konsollene, så dreit jeg litt i prisen på nesten 4000 og slo til.

 

Jaggu er jeg ikke fornøyd med å bytte ut min gamle Core også :)

Skjønte fort at det har vært noe rart med min tidligere konsoll i forhold til støy, da denne bråker uendelig mye mindre.

I dashboard er den knapt mulig å høre, og under spilling er den absolutt ikke sjenerende.

 

Edit; MPX har nå bekreftet at Elite-ene de har er av typen med Falcon.

For sent svar for mitt vedkommende, men muligens noe enkelte her er interessert i å vite.

 

 

Bytte inn Core? Hvor får du gjort det utenom på EB Games?

Byttet du den inn på Expert? Jeg har egentlig aldri brydd meg om Elite og jeg har egentlig likt denne hvite fargen på Boksen, men kanskje jeg skal slå til jeg også, hvis det er mulig?! :)

 

Dessverre så er ikke min Elite et resultat av en god byttehandel på EB.

Som jeg nevner så var hadde Expert Vika inne Elite med 65nm, og jeg slo til til tross for litt kjip pris.

Prøvde for en stund siden på en liten luring på EB, men de tok kun inn Premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...