Grubern Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) jeg måtte ut med 99,- noen andre her som har bestilt fra eb på stovner? man får litt forskjellig opplysninger når man spør hvor man er på lista.tror det kan være fordi det er noen som har bestilt 2 stk men fortsatt står på en linje.så når de teller, teller de bare en .(så det var noen som hadde bestilt 2 når jeg titta over skjermen hans) så det vil si at han som gir deg lavest plassering er hakket smartere enn han som gir deg høy plassering på lista?? haha Endret 6. oktober 2007 av Grubern Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg måtte ut med 99,- noen andre her som har bestilt fra eb på stovner? man får litt forskjellig opplysninger når man spør hvor man er på lista.tror det kan være fordi det er noen som har bestilt 2 stk men fortsatt står på en linje.så når de teller, teller de bare en .(så det var noen som hadde bestilt 2 når jeg titta over skjermen hans) så det vil si at han som gir deg lavest plassering er hakket smartere enn han som gir deg høy plassering på lista?? haha 9647909[/snapback] bestilte også på stovner. bestilte 17. september. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 syns dette begynner å lukte litt rart... forskjellig praksis innad i kjeden, krav om å bytte inn fem spill FØR man får varen og leveringstider som ikke holder det kampanjen antyder.... Tipper de fleste av de 1700 som står på venteliste ikke får en elite før 2008. Lenke til kommentar
Walker1976 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har hørt noe mer idag? Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som har hørt noe mer idag? Nope. Har ikke hørt noe. Orker ikke ringe i dag også. Får sikkert bare det samme svaret om at de ikke veit noe som helst. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Problemet er at Microsoft ikke klarer å levere nok maskiner for øyeblikket. Ser ut til at det blir få på disse listene som rekker å få sin Elite før jul.. Men vi har da fortsatt våre gamle premium så spille får vi jo gjort :-) Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Får bare håpe man ikke får en telefon fra EB-Games og maskinen er på service :!: Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ingen nyheter blir glad hvis den kommer før jul men har ingen tro på det...skal vi tippe slutten av januar?? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva skal dere med Elite anyways? Hahaha. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva skal dere med Elite anyways? Hahaha. HDMI er jo verdt hele stasen da. Hadde ikke klart meg uten det på PSen. Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 HDMI er jo verdt hele stasen da. Hadde ikke klart meg uten det på PSen. Alle premium har jo HDMI nå uansett, samme med den nye core som kommer. Ser ikke noe poeng i Elite lenger og MS burde droppe den. Det eneste den gjør er å skape et inntrykk av at 360 er dyrere enn hva den egentlig er for folk som ser Elite i butikkene. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 mhm, premium og arcade(nye core) burde være de to MS burde selge, hvor du kan velge: svart eller hvit også seff. endre prisen på 120GB HDD´en så vips, er Elite ikke vært noe Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 var innom ebgames og maste .....fikk et tilbud om bytte xbox premium og 4 spill og få xbox360 halo limited edition.....Hmmm. What to do..noen som har råd å gi?? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 er det ikke slik at hvis man bytter 5spill så får man elite? Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 er det ikke slik at hvis man bytter 5spill så får man elite? men da må man vente så lenge...over nyttår tydeligvis. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Personlig: hadde ikke kjøpt halo edition, noe som rett og slett ser heslig ut i stua mi har du en 360? vent til elite, eller behold den du har, synes ikke halo edition var no kul men om du synes det er det opp til deg, for et spill til får du elite, joa ventetid men fyfaen så stor forskjell på elite og halo edition Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 EB Games Ålesund fikk jeg ikke lov å reservere! Tilbudet er satt på pause sa han! Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Da blei det halo special edition..var veldig skeptisk i utgangspunktet.men etter et døgn er jeg meget fornøyd. Mye stiller og mykere.Hører nesten ikke de skarpe laserbevegelsen som var på min forrige.så da var mitt hovedproblem borte.Hadde Freeze på halo på min Premium og hvis jeg trykka på eject, når drivern gikk for fult, skrapte cdene seg opp noen ganger. Begge disse problemene er borte. Det er også bedre\mykere bilde med HDMI.Ikke så sinnsykt da Det med 20 gig tar jeg ikke så tungt.Da det ikke er noe problem for meg å få tak i 120 gig :!: fargen er bare en smaksak men den har jeg vendt meg til. Endret 14. oktober 2007 av Grubern Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror jeg var for sein. Ser ut som at de har angret på tilbudet å fjernet det fra siden. Får håpe det kommer noe lignende tilbud senere. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Var innom EB-Games Strømmen i dag og de sa at alle som har reservert seg på liste er lovet en maskin. Dette var informasjon de hadde fått fra hovedkontoret. Problemet med dette var at EB-Games i hele norden var lovet kun 200 maskiner før jul, så det sier seg selv at sjansene for å få en på denne siden av året er liten. Det ville visstnok si ca. 2 maskiner per butikk. Etter som jeg forstod så var ledelsen i EB-Games mildt sagt oppgitt iogmed at MS ikke kunne levere det de var blitt lovet. Så for de som hadde bestillt var det 2 valgmuligheter: Bytte inn Premium og 4 spill å få XBOX Halo Edition. Det er vel samme innmaten og HDMI kabel, men ikke med 120 gb harddisk. Eller man kan vente på tlf fra de når de får inn Elite maskiner og få tilbudet man har blitt lovet. Så lenge min Premium fungerer, så velger jeg derfor å vente på det. Er mye mere interresert i å få en svart maskin med større harddisk. Jeg får jo spillt i mellomtiden uansett. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Endret 15. oktober 2007 av C-Style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå