marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Min anbefaling går IKKE til Netshop. Makan til drittsjappe er det jaggu meg vanskelig å finne. ALDRI mer Netshop. Møkkasjappe. <edit> Da dette er en fullstendig subjektiv posting basert på en subjektiv opplevelse, og en subjektiv oppfatning av virkeligheten vil jeg bare gjengi følgende om hvorfor jeg er misfornøyd: "Annet enn at det har noe med at de ikke klarer å levere de riktige varene. Jeg må vente utrolig lenge på produktene jeg bestiller. Jeg venter fortsatt på pengene jeg måtte legge ut for å sende et produkt som de hadde sendt feil til meg. Og Nå er det gått 2 måneder. Jeg har sendt utallige eposter, både til returavdelingen, og til salgsavdelingen. Rent bortsett fra det at jeg er forbannet på Netshop pga slett kundebehandling, elendig service, og manglende tilbakemeldinger, er jeg sikkert fornøyd." </edit> Har i tillegg forsøkt å ringe (ventet i et kvarter før jeg ga meg i dag, har i tillegg sent 5 eposter, både til salg og returavdelingen uten å få svar i lengre tid nå). Endret 10. oktober 2007 av bono_head Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Min anbefaling går IKKE til Netshop. Makan til drittsjappe er det jaggu meg vanskelig å finne. ALDRI mer Netshop. Møkkasjappe. 9661106[/snapback] Flott at du kommer med slik nyttig, og ikke minst utfyllende informasjon! Fortsett med det! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Min anbefaling går IKKE til Netshop. Makan til drittsjappe er det jaggu meg vanskelig å finne. ALDRI mer Netshop. Møkkasjappe. 9661106[/snapback] Flott at du kommer med slik nyttig, og ikke minst utfyllende informasjon! Fortsett med det! 9661181[/snapback] Ja, jeg skal alltid fortsette med det! Det var kun en subjektiv kommentar. Gidder ikke å komme med utfyllende forklaringer på hvorfor jeg er så misfornøyd med Netshop. Annet enn at det har noe med at de ikke klarer å levere de riktige varene. Jeg må vente utrolig lenge på produktene jeg bestiller. Jeg venter fortsatt på pengene jeg måtte legge ut for å sende et produkt som de hadde sendt feil til meg. Og Nå er det gått 2 måneder. Jeg har sendt utallige eposter, både til returavdelingen, og til salgsavdelingen. Rent bortsett fra det at jeg er forbannet på Netshop pga slett kundebehandling, elendig service, og manglende tilbakemeldinger, er jeg sikkert fornøyd. Fornøyd med tilbakemeldingen nå, TheScrop? Stretto.no har 500GB Samsung disker til 799.- mens Komplett har dem til 950.-. Rimelig bra prisforskjell. Endret 8. oktober 2007 av bono_head Lenke til kommentar
Nator Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kjøper ikke fra komplett mer, pga at de er dyrere og tregere enn alle andre. Råder andre til å gjøre det samme. Du sparer opptil flere tusen mellom billigste webshop og Komplett hvis du f.eks. skal bygge en gaming rig. Foretrekker nå Stretto og Netshop, samt av og til PCUtstyr.no. Stretto pga. at de er lavest i pris og har rimelig levering på døra - samme opplegg som Amentio, bare litt mindre varutvalg. Dvs. at pakkene sendes fra vidt forskjellige lager direkte til kunde, noen av dem i sverige/danmark. Lenke til kommentar
Illuvatar Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mine annbefallninger går i alle fall til Netshop og deretter Komplett. Begge har knall service og kjappe på å levere. 9660590[/snapback] Errr.. Når bestilte du noe siste gang fra Komplett? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mine annbefallninger går i alle fall til Netshop og deretter Komplett. Begge har knall service og kjappe på å levere. 9660590[/snapback] Errr.. Når bestilte du noe siste gang fra Komplett? 9663893[/snapback] Forrige uke. Skulle ha Et Steelsound headsett til jeg skulle på The experience, bestillte mandag og hadde det på onsdagen. Flotte saker. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg trengte en harddisk til macbooken fra Komplett. Bestillte en onsdag klokken 09.00, hentet den på Oslo S 15.00. Perfekt? Ja. Lenke til kommentar
Illuvatar Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Errr.. Når bestilte du noe siste gang fra Komplett? <{POST_SNAPBACK}> Forrige uke. Skulle ha Et Steelsound headsett til jeg skulle på The experience, bestillte mandag og hadde det på onsdagen. Flotte saker. Noe mer du lurte på? Ok, det forklarer saken. Forsøk å bestill mer enn en ting samtidig fra Komplett og se hva som skjer. Å si at Komplett er kjappe på å levere ga meg en god latter. Er du heldig får du varen fort, (blinde høner osv...), men Komplett har vel vært den webshoppen de siste måneden med absolutt dårligst performance. Jeg har et par items hengende hos komplott/norek (bestilt via Amentio) og de har vært en måned i bestilling. Og ja, de har vært på lager hele tiden også. Så kom ikke her å si at de er kjappe på å levere (Amentio sjekket med de senest forrige onsdag, og fikk beskjed om at varene ville bli sendt innen 1-3 dager. Tror du Norek har fått ut fingeren? seff ikke, nå har det gått 5 dager og intet nytt...) Heldigvis er ikke dette noen deler som haster, men herregud så irriterende det er å måtte bruke tid på å sjekke at man ikke er helt glemt bare fordi komplett/norek suger balle. Kan forresten si at jeg først hadde hele bestillingen inne hos komplett i tre uker før jeg kansellerte hos Komplett og bestilte via Amentio. Tre uker der ingenting skjedde og Komplett ikke ga et eneste svar på noe som helst. Etter tre dager fra Amentio hadde jeg hele bestillingen minus delene som kommer fra Norek.... Endret 9. oktober 2007 av Illuvatar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ok, det forklarer saken. Forsøk å bestill mer enn en ting samtidig fra Komplett og se hva som skjer. Å si at Komplett er kjappe på å levere ga meg en god latter. Er du heldig får du varen fort, (blinde høner osv...), men Komplett har vel vært den webshoppen de siste måneden med absolutt dårligst performance. Jeg har et par items hengende hos komplott/norek (bestilt via Amentio) og de har vært en måned i bestilling. Og ja, de har vært på lager hele tiden også. Så kom ikke her å si at de er kjappe på å levere (Amentio sjekket med de senest forrige onsdag, og fikk beskjed om at varene ville bli sendt innen 1-3 dager. Tror du Norek har fått ut fingeren? seff ikke, nå har det gått 5 dager og intet nytt...) Heldigvis er ikke dette noen deler som haster, men herregud så irriterende det er å måtte bruke tid på å sjekke at man ikke er helt glemt bare fordi komplett/norek suger balle. Kan forresten si at jeg først hadde hele bestillingen inne hos komplett i tre uker før jeg kansellerte hos Komplett og bestilte via Amentio. Tre uker der ingenting skjedde og Komplett ikke ga et eneste svar på noe som helst. Etter tre dager fra Amentio hadde jeg hele bestillingen minus delene som kommer fra Norek.... Ja, mulig de surrer med større bestillinger. Sist jeg bestillte litt større(pc i deler pakke faktisk) er en god stund sia- men da gikk det fort. Men det kan jo ha forandra seg med tiden. Kanskje de har kutta ned på anntall annsatte som pakker og sender ? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jippi. Da har denne tråden også blitt en jeg fikk varene mine fort og jeg fikk ikke varene mine fort tråd. Les topic en gang til... og enda en gang. Og enda en gang. Det handler om pris, ikke leveringstid eller sure sokker. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 LOL, Ninjahamster. Godt poeng :-) Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Min anbefaling går IKKE til Netshop. Makan til drittsjappe er det jaggu meg vanskelig å finne. ALDRI mer Netshop. Møkkasjappe. Måtte faktisk inn og sjekke hvor gammel du var siden jeg tenkte, dette må komme fra en eller annen på 12 år eller deromkring. Overraskelsen var derfor stor når jeg så at du var godt voksen. Utrolig informativt det du kommer med må jeg si! Om du IKKE har noe å si, IKKE si det her! Det er så kjedelig for alle oss andre å måtte lese det! Edit: Ups, så en litt bedre forklaring lenger ned. Hvor la du ikke bare inn den med en gang, selv om den omhandler en del annet enn pris...? Endret 10. oktober 2007 av Tropetor Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Nå er det slutt og handle på komplett. Bestilte meg en Mp3 spiller der som var inne på lager, men etter bestilling kansellerte jeg den fordi utsending av pakken ville skje om 10 DAGER... litt av en service. Gikk heller for Ps.no som sendte pakken samme dag. billigere også. Endret 10. oktober 2007 av carbon_nisse Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Om du IKKE har noe å si, IKKE si det her! Det er så kjedelig for alle oss andre å måtte lese det! Edit: Ups, så en litt bedre forklaring lenger ned. Hvor la du ikke bare inn den med en gang, selv om den omhandler en del annet enn pris...? Er godt voksen jeg ja. Skrev det i et anfall av frustrasjon. Jeg har jo faktisk noe å si. Og i dette tilfellet var de helt og holdent KUN subjektivt oppgulp i et anfall av frustrasjon. Har til gjengjeld laget en post om hvorfor jeg er misfornøyd lengre nede. Er det forresten så kjedelig å lese subjektive kommentarer? Jeg synes det er litt gøy å lese subjektive kommentarer i ny og ne. Litt morsommere enn de saklige innleggene hele tiden :-) Men dette sklir litt ut, så jeg skal slutte her. Og ja, jeg er godt voksen. Og ja jeg er subjektiv. Endret 10. oktober 2007 av bono_head Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå