marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har et generelt inntrykk av at Komplett er veldig mange andre de er i konkurranse med. F.eks en Samsung 500GB disk koster 950.- på komplett, og 850 på Netshop. En Raptor X 150GB koster 1995 på komplett, og 1595 på Netshop. Er det bare meg og mitt inntrykk, eller er Komplett generelt sett dyrere? Og hvorfor handler folk hos dem da? BH Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Og hvorfor handler folk hos dem da? 9633223[/snapback] Service, lagerstatus, support, leveringstid, osv. Hvis noen har gode erfaringer fra den butikken, så handler de gjerne der igjen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er mange mange år siden komplett var billig, så går vel på vane og support Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De er generelt sett dyrere ja. Har handla der noen ytterst få ganger før superroboten begynte å få all skylda uansett hva det var, og da var alle tingene billigst der i forhold til andre plasser. Alle er nok ikke som meg og deg. Altså sjekker opp priser litt her og der før man går til innkjøp av noe. Noen går rett til Komplett og bestiller det de skal ha uten å tenke mere over saken. Galskap kan noen kalle det, sikkerhet kan andre kalle det. Ikke alle passer like godt på pengene PS Data, MPX og Netshop f.eks. er minst like gode som Komplett etter MINE erfaringer og det jeg har lest på forumet her opp igjennom årene. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Har selv ikke handlet på Komplett på lenge. Handlet litt på Netshop, men etter diverse dårlige opplevelser (les: Alle de siste kjøpene mine), har jeg tatt en pause der. Komplett synes jeg blir for dyr. Det er jo nesten butikkpris på en del varer. Og jeg nekter å dekke inn for superroboten demses på et eneste kjøp jeg skal gjøre :-) Handler vel for 50-100 000 i året i elektronikk, så Komplett går glipp av en god kunde der... BH Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Synt dei er litt dyre no fortida men der er no enkelte ting som kan være ganske billige der, Kjøpte ein tv der dei hadde den på lager og det tok 2 veke før dei fekk sende det so eg hoppa over på PS DATA no er veldig fornøygt med dei. Kor sagt dei er dyre men har veldig gode tilbud av og til. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror det går litt begge veger også, ta dette TV-kortet foreks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326953 Sammenlignet ned dette: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=45040 En forskjell på 400 i favør av Komplett. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg sjekker minst 3-4 forskjellige butikker før jeg kjøper noe på nett.. og ender sjelden opp på komplett. Har handlet en del der før, og har aldri hatt noe problemer med dem, men går som oftest etter billigste butikk, og det er kun på noen få ting dem er billigst. I det siste har det blitt mest netshop, PS og Mpx.. (handler ikke på amento, stretto, XD, shg og slikt.. foretrekker de store kjente) Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg sjekker alltid opp priser før jeg kjøper noe, men er det 100 kr forskjell på komplett og en, for meg, ukjent nettbutikk, velger jeg heller komplett. Og prisforskjellene pleier ikke å være noe særlig mer enn det, for dyrere ting. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg velger gjerne de største nett-butikkene, men sitter med et inntrykk av at Komplett er blitt veldig mye dyrere en andre nettbutikker. Så der handler jeg ikke. Men jeg tilhører en av de som alltid må sjekke priser før jeg handler. Og tilbakemeldinger / reviews :-) Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 I det siste har jeg alltid satt opp en handlevogn i prisguiden når jeg skal ha noe. Og da havner komplett stort sett et godt stykke ned på lista. Er vel Pcutstyr og ps jeg har handlet mest hos oppigjennom åra. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har handlet en del overalt. Bruker en del dineros i løpet av år hos forskjellige nettshopper ja. Litt teknofreak kanskje? :-) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) kompletter ryddig, enkelt og bra support. :] de har en god del tilbud også, spesielt på skjermkort, ekke store tilbudene da, ca 100/200 kroner. Hilsen lojal Komplett bruker Endret 7. oktober 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor være lojal når du taper penger på det? Jeg er lojal mot den butikken som gir meg best priser. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Eneste jeg liker med komplett er muligheten for brevpost. Noen andre butikker som også har dette ? Veldig greit når man bare trenger en liten ting og ikke vil betale 100nok i porto. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Komplett er nok dyrere ja, men de har en enestående service! Den overgår mange butikker, betaler gjerne ekstra for service. Men er knallfornøyd med NetShop også. Det som er supert med komplett er at de tilbyr brevpost for små koli, bestilt minnekort som brevpost fra Komplett, kosta 39kr i frakt, hvor neste butikk ville tatt nesten 100kr for samme produktet i frakt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg handler all dritten min hos stretto.no. De er billigst i landet på det aller meste og har fast pris på frakt uansett hvor mye du handler (75Kr.) ..og det er nå alle i tråden skal begynne å mase om hvor dårlig denne butikken er og hvor forferdelig det er å få splittet opp orderen i flere kolli. Personlig bryr ikke dette meg så alt for mye, jeg får jo varene uansett Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg vil anbefale SHG, de har kjempe bra service, ihvertfall slik jeg har opplevd det, de har også veldig rask leveringstid.. Noen som klager på at de er så dårlige på alt, men ikke vær så fordomsfull bare fordi de har et "billig rykte" på seg.. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har handlet på komplett i et par år nå og er KJEMPE fornøyd med de. Uansett hva det er så ordner de opp! Til og med når jeg ringer på en sender mail på en søndag fordi kameraet mitt var ødelagt og jeg skulle reise på ferie mandagen var det en stakkar som møtte meg med kameraet mitt!! Fantastisk service kaller man det. Men, jeg sjekker også alltid rundt for å finne ut hva prisen ligger på i de forskjellige butikkene. Kan jeg spare 3-4 hundre på det produktet jeg skal ha i MPX sitt favør feks så kjøper jeg der, hvis ikke så betaler jeg for "sikkerhet og service" til Komplett! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mine annbefallninger går i alle fall til Netshop og deretter Komplett. Begge har knall service og kjappe på å levere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå