Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nettleseren lukker seg plutselig!

Anbefalte innlegg

Dette er et problem noen venner av meg har med både Mozilla Firefox og Internett Explorer, på to PC-er på samme nettverk.

Nettleseren avslutter helt pluteslig på diverse nettsider.

Med Firefox får de ikke lastet ned f. eks. java, adobe flash player o.l.

De siste versjonene av nettleserene er lastet ned.

Noen som vet hva dette dreier seg om?

En her mente det dreide seg om et virus...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan selvfølgelig dreie seg om et virus. Kjør virussjekk for sikkerhetsskyld. Det kan også være en bug i nettleseren(e). Det er jo litt underlig hvis det skjer på samme nettsider med begge nettleserene. Har du prøvd andre (opera f.eks) og sett om det skjer da også?

Jeg har selv opplevd at både Opera og Firefox krasjer ved lasting av enkelte sider, evt. henger. Prøv å finne ut om du kan gjenskape det (er det spesielle nettsider det gjelder, vanlige html-sider, flash, javascript, etc. ).

Lenke til kommentar
Det kan selvfølgelig dreie seg om et virus. Kjør virussjekk for sikkerhetsskyld. Det kan også være en bug i nettleseren(e). Det er jo litt underlig hvis det skjer på samme nettsider med begge nettleserene. Har du prøvd andre (opera f.eks) og sett om det skjer da også?

Jeg har selv opplevd at både Opera og Firefox krasjer ved lasting av enkelte sider, evt. henger. Prøv å finne ut om du kan gjenskape det (er det spesielle nettsider det gjelder, vanlige html-sider, flash, javascript, etc. ).

9633334[/snapback]

Takk, jeg skal oppdatere PC-en og kjøre virussjekk.

Men han som mente det var et virus, sa det het Kernel32.dll.

Noen som drar kjennskap på det?

Det kan også hende det var Kerrnel32.dll, men noe sånt i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...