Nimrad Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gikk innom gamespot for å se på releasedatoen for Ratchet and Clank. Da kom jeg over dette. Regner nesten med at slike blader får spillene litt før online-sider da. Men jeg vil ha screenshot! Når kommer dette? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Kommer demo på PSN 11. oktober. Spillet kommer i slutten av måneden, den 30. oktober i statene. Kommer vel i november her i norge. Det florerer med screenshots på nettet, men her er en link til noen. Ser veldig lovende ut Endret 4. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gammelt nytt Husk det er jo Playstation magazine, men spillet blir konge det. Insomniac svikter som kjent aldri! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Har selv forhåndsbestilt spillet hos VGP. Gleder meg som en....frosk når den venter på og bli kyssa av ei prinsesse. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har selv forhåndsbestilt spillet hos VGP. Gleder meg som en....frosk når den venter på og bli kyssa av ei prinsesse. 9633402[/snapback] Nice, slipper man toll på varer viss du bestiller hos VGP, tenker på selv å bestille der Hvor mye måtte du ut med i kroner og frakt Vil så sykt ha lyst på spillet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg og bestilte fra vgp, 350kr + frukt som er ca 8CAD (altså veldig lite) og ingen toll eller moms Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg og bestilte fra vgp, 350kr + frukt som er ca 8CAD (altså veldig lite) og ingen toll eller moms 9633474[/snapback] Sånn ca 460kr da, det er ikke verst da Skal se om jeg skal bestille der Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Frukt for 8CAD? Hva slags frukt er det, noe helt spesielt fra Canada eller? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 toman, ca 370 ville jeg sagt da men, du kan velge vekk frukten da, da kommer bare frakten i tilleg, frukten er ganske røten når dem kommer frem Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Tror han mente +frakt :!: Lite trolig at han bestiller frukt fra Canada Endret 4. oktober 2007 av praystation Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 yes var det jeg mente men må tulle litt da Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror nok alle forstod det ja, men er alltid moro å spille på slike ting...selv om det er meget fjollete humor egentlig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hehe "frukt" frakt og billigt med VGp Men uansett så gleder jeg meg til Ratchet And Clank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå