Beeee183 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 PC-en til en kamerat har krasja, og han har kjøpt ny.. og jeg skal brenne ut de filene som han hadde på den gamle harddisken for han. men nå har jeg støtt på et problem, fordi jeg får acsess denied på mine dokumenter.. noen måte jeg kan komme rundt det? eller noen måte jeg kan skrive inn administrator-passordet for å komme inn? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du må gå inn med den brukerkontoen som filene er satt til å være private på? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vet ikke om det går, men du kan kanskje fyre opp i sikkemodus, og ta i bruk den Administrator kontoen som da dukker opp (med mindre dne er deaktivert), og gå inn? Lenke til kommentar
skille Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har du satt disken hans inn i maskina di, kan du ta over eierskap. Egenskaper på mappa, security, advanced, owner. Merk din egen bruker, og trykk OK. -trond Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det fungerte bra, tusen takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå