Heloise Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er svært fornøyd med denne musa! Men lurer på en ting som jeg håper noen andre her kanskje kan hjelpe meg med. De to knappene som ligger over tommelen, som jeg bruker endel i spill, er døde. Uansett hva jeg sette de opp som, fungerer de ikke. Er de bare to knapper som sitter der for the looks, eller er de faktisk til noe? Selvfølgelig er de der for noe, men er det noen flere her med samme problem, på denne musa? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg fikk dem ikke til å funke i spill... Brukte de bare på nettet for å switche fram og tilbake i nettsider. Dette er ikke noen gamermus tror jeg. Derfor jeg byttet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 funker fint i spill for meg, du må konfigurere den veldig nøye hvsi du vil ha alt slik du vil ha Lenke til kommentar
Heloise Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 funker fint i spill for meg, du må konfigurere den veldig nøye hvsi du vil ha alt slik du vil ha Ja, kan du fortelle meg hvordan? Har prøvd å konfigurere i spillet, men spillet finner dem ikke. Så hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 funker fint i spill for meg, du må konfigurere den veldig nøye hvsi du vil ha alt slik du vil ha Ja, kan du fortelle meg hvordan? Har prøvd å konfigurere i spillet, men spillet finner dem ikke. Så hvordan går jeg frem? Jeg har ikke akkurat denne musa, men en annen Logitech-mus. Løsningen jeg fant var å bruke SetPoint-programvaren til å endre funksjonen på knappene. Du kan gå inn og velge "keystroke assignment" som funksjon på knappen(e), og så velge et tegn du ønsker. Deretter konfigurerer du spillet sånn at tegnet du valgte gjør det du måtte ønske i spillet. Merk at du i SetPoint kan velge om endringen av knappene skal gjelde for alt, eller for visse programmer. På den måten kan du sette det opp sånn at knappene fungerer som back/forward i Windows, men som f.eks "a" og "b" i spillene. Den funksjonen har spart meg for masse irritasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå