Gå til innhold

Er det mulig å gå av brettet på skate?

Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som om det er verdens undergang... :roll:

9633194[/snapback]

Regner med at du også ser fordelen av å ha mulighet til dette?

Verdens undergang? Nei, så absolutt ikke, men er en av tingene som trekker ned i spillet for mitt vedkommende.

Å måtte ta en fryktelig omvei for å nå et punkt som er 5-6 trappetrinn ovenfor deg er lite brukervennlig og kler ikke den øvrige realismen i spillet.

I mine øyne bør skateren klart å gå, løpe og ikke minst forsere diverse hinder ved å for eksempel klatre over gjerder.

It's all in the details.

Lenke til kommentar

Klart det burde vært mulig å gå av brettet, men det er da absolutt ikke nødvendig for å kose seg med spillet. Vil man veldig, veldig gjerne gå av brettet får man bare kjøpe Tony Hawk i tillegg.

Eller man kan lage en sånn "petition" på nettet med forslag om en oppdatering eller noe slik. Om EA bryr seg om en slik "petition" er en helt annen sak.

Skate. er et bra spill!

Lenke til kommentar

At Skate er et bra spill er jeg selvfølgelig enig i, og spiller det skremmende mye.

Argumentet om at "kjøp Tony Hawk dersom du vil ha muligheten til å gå av brettet" har ingenting med det jeg skriver å gjøre.

Det er en tillegsfeature jeg savner, og som trekker ned mitt inntrykk av spillet.

Nei, det er absolutt ikke nødvendig å ha denne muligheten for å kose seg med det, noe de siste dagene bekrefter, men det hadde vært svært ønskelig med en sånn mulighet.

Dette blir som i Ghost Recon / Rainbow Six-spillene hvor en topptrent elitesoldat ikke klarer å forsere ørsmå hinder, men må gå hele veien rundt.

Har hatt uendelig morro med disse spillene, men jeg slutter aldri, selv den dag i dag, å frustrere meg over hvor tungvidt enkelte ting blir uten denne muligheten.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Noe må de jo spare til skate 2 :).

9640139[/snapback]

kommer det SKATE 2?

9640339[/snapback]

Liten tvil om det, om man tar suksessen til det nåværende spillet.

Ikke bekreftet selvfølgelig, men jeg har vanskelig å se at det ikke skjer.

9640553[/snapback]

Hadde ikke gjort noe :D

Lenke til kommentar
Noe må de jo spare til skate 2 :).

9640139[/snapback]

kommer det SKATE 2?

9640339[/snapback]

Liten tvil om det, om man tar suksessen til det nåværende spillet.

Ikke bekreftet selvfølgelig, men jeg har vanskelig å se at det ikke skjer.

9640553[/snapback]

Hadde ikke gjort noe :D

9640565[/snapback]

Det er tross alt EA det er snakk om her ;) Dette spillet har vel løftet ryktet til EA en smule, så en oppfølger kommer vel sikkert.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...